Версия за печат

00233-2019-0049

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

BG411, ДП Национална компания Железопътна Инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: Йордан Йорданов, България 1233, София, Тел.: 02 9322403, E-mail: j.jordanov@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 54 от 09.05.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00233-2019-0049
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Поръчката вкл. изпълн. на следните дейности: Етап I-изготвяне на раб. проект Етап II-изпълн. на СМР Осн. ремонтни дейности: -Механизиран демонтаж на железен път и натоварване на транспорт (без транспорт)-5950м -Механизирано укрепване на железен път след полагане-5950м -Превоз на баласт от кариера до най-близка жп гара-99960ткм -Направа на 1-ва нивелация механизирано-5950м -Направа на 2-ра нивелация механизирано-5950м -Направа на 2-ра А нивелация механизирано-5950м -Направа на 3-та нивелация механизирано-5950м -Направа на безнаставов релсов път-5950м -Оформяне и планиране на баластовата призма след 3-та нивелация механизирано-5950м -Трансбордиране на пътници-23000км -Доставка на релси тип 60E1 (UIC 60)-716,499т -Демонтаж на контактен проводник-6,4км -Демонтаж на носещо въже-6,6км -Демонтаж на струни и струнни клеми-6,4км -Пикетаж на стълбовна линия-7,1км -Авторски надзор-120ч -Такси,оборудване и др. разходи за осъществ. на контрол при изпълн. на строит.-1бр.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 6626 от 19.11.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG331, ИНЖСТРОЙИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, ул. Александър Дякович №31, България 9000, Варна, Тел.: 00359 052662022, E-mail: office@ingstroyvarna.com, Факс: 00359 052603020

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Механизирано подновяване на железния път в междугарието Самуил – Висока поляна от км 89+270 до км 95+220 с дължина 5950 м“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

93

ІII.7) Стойност, посочена в договора
7551837.61 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

23.05.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Договорната цена на договора да бъде изменена съгласно условията, реда и начина предвидени във Вътрешните правила за условията, реда и начина за прилагане в ДП НКЖИ на Методиката за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, приета с Постановление №290/27.09.2022г. на Министерски съвет на Република България; Преди промяната: -; След промяната: Изменението на Договорната цена миже да бъде извършено след изпълнение на следните условия в кумулация: 1.направено от изпълнителя писмено искане до възложителя 2.при одобрено от страна на възложителя искане по предходната точка 3.при осигурен финансов ресурс, необходим за изменението 4.след подписано допълнително споразумение за изменение на цената на Договора в резултат на инфлация, след решение на УС на ДП НКЖИ; Правно основание: чл. 117а, ал. 1 от ЗОП и Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, приета с ПМС № 290/27.09.2022 г. на Министерски съвет на Република България, в сила от 30.09.2022 г., във връзка с чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП.
Променено условие: Договорната цена за изпълнение по чл.2,ал.1,т.1 от Договор №6626/19.11.2019 г.,се увеличава с 321 369,60 лв. без ДДС или 385 643,52 лв. с ДДС; Преди промяната: по т.1:Стойност на договора (без ДДС):7 551 837,61 лв. по т.2:ДДС 20% общо:1 510 367,52 лв. по т.3:Обща стойност с ДДС:9 062 205,13 лв.; След промяната: по т.1:Стойност на договора (без ДДС):7 873 207,21 лв. по т.2:ДДС 20% общо:1 574 641,44 лв. по т.3:Обща стойност с ДДС:9 447 848,65 лв.; Правно основание: На основание чл.117а,ал.1 от ЗОП и Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация, приета с ПМС № 290/27.09.2022 г. на Министерски съвет на Република България, в сила от 30.09.2022 г., и сключено Допълнително споразумение №1/18.11.2022 г.,във връзка с чл.116,ал.1,т.3 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
8387166.33 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на обекта съгласно договор №6626/19.11.2019 г. е, както следва: 1.За изготвяне на работен проект е 15 календарни дни от датата на сключване на договора до датата на предаване на проекта в деловодството на ДП НКЖИ-гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ №110. 2.За Изпълнение на СМР-78 дни за работа в условията на влакови или влакови и електрически „прозорци“, считано от датата на подписване на Протокол обр.2а за откриване на строителната площадка, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ. Броят на дните за работа в „прозорци“ ще се удостоверява с Протокол, Приложение № 1, съгласно Инструкция за „прозорци“ по железопътната инфраструктура на ДП НКЖИ. За крайна дата за изпълнение на СМР ще се счита датата на подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) (Приложение № 15), съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството: -Протокол обр. 2а-подписан на 10.05.2021 г. -Акт обр.10-подписан на 30.09.2021 г. -Акт обр.11-подписан на 20.11.2021 г. -Акт обр.10-подписан на 26.11.2021 г. -Акт обр.11-подписан на 07.11.2022 г. -Констативен акт обр.15-подписан на 15.11.2022 г. -Протокол за установяване годността за ползване на строежа (Приложение № 16) - 28.04.2023 г. Обектът се счита окончателно приключил с издаване на Разрешение за ползване на строителния обект от ДНСК на 23.05.2023 г. Окончателното плащане е извършено на 20.12.2022 г. Разликата в стойностите между поле III.7) 7551837.61 лв. без ДДС и IV.6) 8387166.33 лв. без ДДС е поради непредвидени разходи на основание чл.2, ал.5 от договора и сключено допълнително споразумение №2/12.12.2022 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

10.08.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Златин Ангелов Крумов
VII.2)
Длъжност: Генерален директор