Версия за печат

00210-2019-0015

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

BG411, Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица №2, За: Цветан Станимиров, България 1000, София, Тел.: 00359 028119608, E-mail: c.stanimirov@asp.government.bg, Факс: 00359 029861198

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://asp.government.bg/bg/public-procurement/procurement.

I.2) Вид на възложителя

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-38 от 25.06.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0015
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предоставяне на вътрешни куриерски услуги за нуждите на Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури при условията на Рамково споразумение № СПОР-12/30.06.2020 г. на ЦОП - МФ.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ФС01-0369 от 25.03.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Български пощи ЕАД, р-н Студентски, кв. Студентски град, ул. Академик Стефанов Младенов №1, бл.31, България 1000, София, Тел.: 00359 29493359, E-mail: info@bgpost.bg, Факс: 00359 29625329

Интернет адрес/и:

URL: https://bgpost.bg/.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предоставяне на вътрешни куриерски услуги за нуждите на Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

25.03.2021 г. 

Крайна дата

30.06.2023 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
25986.6 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

04.08.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: По силата на сключено допълнително споразумение №ФС01-0218/02.06.2022г. е изменен срока на договор № ФС01-0369/25.03.2021 г. Съгласно § 1 от допълнителното споразумение "Страните се съгласяват чл. 3 от договор №ФС01-0369/25.03.2021 г. да се измени и да придобие следната редакция: „Договорът влиза в сила от датата на неговото сключване и е със срок на действие до достигане на максималната му стойност или до подписване на нов индивидуален договор по рамково споразумение за възлагане на обособена позиция №2 на централизирана процедура с предмет „Предоставяне на пощенски и куриерски услуги за органи на изпълнителната власт и техни администрации“, открита с Решение № F141000/14.10.2021 г. на ЦОП - МФ, с уникален номер в РОП 00210-2021-0022, но не по-късно от 30.06.2023г., което от трите обстоятелства настъпи първо по време.“; Преди промяната: Договорът влиза в сила от датата на неговото сключване и е със срок на действие до 30.06.2022 г. или до достигане на максималната му стойност, което от двете обстоятелства настъпи първо по време.; След промяната: Договорът влиза в сила от датата на неговото сключване и е със срок на действие до достигане на максималната му стойност или до подписване на нов индивидуален договор по рамково споразумение за възлагане на обособена позиция №2 на централизирана процедура с предмет „Предоставяне на пощенски и куриерски услуги за органи на изпълнителната власт и техни администрации“, открита с Решение № F141000/14.10.2021 г. на ЦОП - МФ, с уникален номер в РОП 00210-2021-0022, но не по-късно от 30.06.2023г., което от трите обстоятелства настъпи първо по време.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 и т.7 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
15825.4 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Договорът е сключен след проведена процедура - вътрешен конкурентен избор по реда на чл. 82 ЗОП, въз основа на сключено Рамково споразумение № СПОР-12/30.06.2020 г. на Централния орган за покупки (ЦОП). Обществената поръчка е проведена изцяло по електронен път в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки на ЦОП. Дейности по договора са възлагани съгласно действителните нужди на възложителя. В раздел IV.1) е посочена датата на последното извършено плащане.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

09.08.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Надя Росенова Танева
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор