Версия за печат

00530-2019-0088

BG-Велико Търново:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880291

BG321, Национална агенция за приходите — ТД на НАП Велико Търново, пл. Център 2, За: Л. Петрова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 00359 62617207, E-mail: l.petrova@ro04.nra.bg, Факс: 00359 62625987

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://old.nra.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://old.nra.bg/news?id=4131.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 37 от 19.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00530-2019-0088
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Абонаментно поддържане и ремонт на асансьор, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 33 от 30.06.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Витоша строй АД, район Лозенец, бул. Черни връх № 47, България 1000, София, Тел.: 00359 886778898, E-mail: as.servizi@abv.bg, Факс: 00359 886778898

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Абонаментно поддържане и ремонт на асансьор, включително доставка на резервни части, находящ се в административната сграда на офис Видин при ТД на НАП Велико Търново

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

36

ІII.7) Стойност, посочена в договора
11000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

04.07.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Във връзка с договор за прехвърляне на дейност, считано от 01.02.2021г.на основание чл. 116, ал. 1, т. 5 от ЗОП във връзка с чл. 46 от договор №33/30.06.2020г., вместо „Асансьорни сервизи - София“ АД, ЕИК 130240867 като страна - изпълнител по договора встъпва „Витоша строй“ АД, ЕИК 130214324, което води до промяна в банковата сметка, по която се заплащат услугите и по която се възстановява гаранцията за изпълнение на договора; Преди промяната: 1. Изпълнител по договора е„Асансьорни сервизи - София“ АД, ЕИК 130240867, със седалище и адрес на управление: гр. София, район „Оборище“, бул. „Васил Левски“ № 108 2. Чл. 9,ал.1 от договора: "ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по чл. 7, ал. 1, ал. 2 и ал. 4 с платежно нареждане в лева, по банковата сметка на изпълнителя „Асансьорни сервизи - София“ АД" 3. Чл. 15 от договора: "Освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва чрез превеждане на сумата по банковата сметка на изпълнителя, посочена в чл. 9, ал. 1 от договора"; След промяната: 1. Вместо „Асансьорни сервизи - София“ АД, ЕИК 130240867, със седалище и адрес на управление: гр. София, район „Оборище“, бул. „Васил Левски“ № 108, като изпълнител по договора встъпва „Витоша строй“ АД, ЕИК 130214324, със седалище и адрес на управление: гр. София, район „Лозенец“, бул. „Черни връх“ № 47, бл. Бизнес център Витоша. 2. Текстът по чл. 9, ал. 1 от договора се изменя, както следва: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по чл. 7, ал. 1, ал. 2 и ал. 4 с платежно нареждане в лева, по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ - „Витоша строй“ АД 3. Представената от „Асансьорни сервизи-София“ АД гаранция за изпълнение на договора в размер на 550.00 (петстотин и петдесет) лева, след приключване действието на договора ще бъде възстановена на „Витоша строй“ АД по посочената в т. 2 от анекса банкова сметка и при реда и условията на чл. 14 -21 от договора. 4. Лицата за контакти и координация по изпълнението на договора и техническият персонал, отговарящ за изпълнението на дейностите по договора, както и техните координати не се променят. 5. Анексът влиза в сила, считано от 01.02.2021 година. 6. Останалите клаузи в Договор № 33/30.06.2020г. остават непроменени. ; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 5 от ЗОП във връзка с чл. 46 от договор № 33 от 30.06.2020г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
2989.68 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

27.07.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Хрисимира Иванова Витанова
VII.2)
Длъжност: Зам. директор на ТД на НАП Велико Търново съгласно Заповед № ЗЦУ-ОПР-48/25.07.2023 г. на изпълнителния директор на НАП