Версия за печат

01379-2019-0260

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 175201304

BG411, ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЕН СИСТЕМЕН ОПЕРАТОР ЕАД, бул. Цар Борис ІІІ № 201, За: Марияна Войводова, България 1618, София, Тел.: 0618 61316, E-mail: m.voivodova@go.eso.bg, Факс: 0618 64232

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.eso.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://webapps.eso.bg/zop_profile.

I.4) Основна дейност

Електрическа енергия



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 1876 от 17.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01379-2019-0260
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Изпълнението на поръчката включва следния обем работи: •Изготвяне на работен проект, съгласно настоящите технически изисквания; • Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на видеонаблюдение на ОРУ 110 kV и ЗРУ 20 kV; • Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на видеонаблюдение по периметъра на обекта; •Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на пожароизвестителна система в обекта; • Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на сигнално-охранителна и периметрова охранителна система;


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 0148-ЦУ от 01.12.2022 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG344, ВОЛТРАН ЕООД, ул. Комсомолска №6, България 6050, с.Хрищени, Тел.: 087 894900, E-mail: office@voltran.bg, Факс: 087 894900

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Проектиране, доставка и изграждане на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителни системи и периметрова охрана п/ст „Белене“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

90

ІII.7) Стойност, посочена в договора
43400 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 60.6% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

10.07.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация.Срокът на действие на договора.; Преди промяната: Общата стойност за изпълнение на договора е 43 400,00 лв без ДДС. Срок на действие до датата на подписване на протокола на приемателна комисия,назначена от Възложителя, за приемане на обекта без забележки.; След промяната: С настоящето споразумение се въвеждат ред и условия за извършване на бъдеща индексация на цената на приетите дейности по договора на основание чл. 116, ал. 1, т. 3, във вр. с чл. 117а, ал. 1, във вр. с § 2 (обн. ДВ, бр. 62 от 2022 г., в сила от 5.08.2022 г.) от ПЗР на ЗИД на ЗОП в съответствие с Методика за изменение на цената на договор за ОП в резултат на инфлация (Методиката), приета с Постановление № 290 от 27.09.2022 г., след публикуване от НСИ на приложимия индекс спрямо датата на протокол на приемателна комисия, назначена от възложителя за приемане на обекта без забележки. За целите на изпълнението на чл. 29, ал. 1, т. 1 от ЗОП във връзка с чл. 72 от ППЗОП и в съответствие с чл. 4 от Методиката, срокът на действие на договор № 0148-ЦУ/01.12.2022 г. с предмет: „Проектиране, доставка и изграждане на системи за видеонаблюдение, пожароизвестяване, сигнално-охранителни системи и периметрова охрана п/ст „Белене“ се удължава до датата на последното плащане след извършване на индексация.; Правно основание: чл.116,ал.1, т.3, във вр. с чл.117а, ал.1, във вр. с § 2 (обн. ДВ, бр. 62 от 2022 г., в сила от 5.08.2022 г.) от ПЗР на ЗИД на ЗОП, във вр. с Методика за изменение на цената на д-р за обществена поръчка в резултат на инфлация,приета с Постановление № 290 от 27.09. 2022 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
43400 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

21.07.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Мирослав Тодоров Голишарски
VII.2)
Длъжност: Ръководител Управление МЕР Плевен