Версия за печат

00210-2019-0025

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: З. Ангелов, България 1000, София, Тел.: 00359 298593566, E-mail: z.angelov@nra.bg, Факс: 00359 298593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://old.nra.bg/news?id=4333.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-81 от 20.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0025
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва извършване на доставки на канцеларски материали за нуждите на Национална агенция за приходите, съгласно Рамково споразумение № СПОР-5/02.06.2020 г. с предмет: „Доставка на канцеларски материали за органи на изпълнителната власт и техните администрации“, обособена позиция №1 – Доставка на канцеларски материали за органи на изпълнителната власт и техните администрации“. Поръчката е със срок на изпълнение до настъпване на първата от следните хипотези: а) сключване на нов договор в резултат на проведен вътрешен конкурентен избор по чл. 82, ал. 3 от ЗОП по ново рамково споразумение на ЦОП, което ще бъде сключено след изтичане срока на Рамково споразумение № СПОР-5/02.06.2020 г. за доставка на канцеларски материали; б) до достигане на максималната стойност, за която е сключен; в) до 1 /една/ година от изтичане на срока на рамково споразумение № СПОР-5/02.06.2020 г., съгласно чл. 113, ал. 3, т. 1 от ЗОП, но не-повече от 5 (пет) години.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 147 от 08.12.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОЕЛ-98 ООД, район Лозенец, бул. Христо Смирненски № 53, България 1164, София, Тел.: 00359 29461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 00359 28433216

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на канцеларски материали за нуждите на Национална агенция за приходите

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

60

ІII.7) Стойност, посочена в договора
509000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

07.07.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
482139.37 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Посочената в раздел ІІІ.7 стойност е максимално допустима, поради което възложителят не е бил длъжен да изразходи цялата стойност заложена в договора. На 07.07.2023 г е извършено последно плащане по договор № 147/08.12.2020 г. с което взаимоотношенията между страните са уредени и изпълнението на договора приключва.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

18.07.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румен Спецов
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор на НАП