Версия за печат

00081-2019-0095

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

BG331, Община Варна, бул.Генерал Колев №92, ет.5, За: Марина Драгова, България 9000, Варна, Тел.: 088 2277723, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.varna.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=1048.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 5442 от 23.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00081-2019-0095
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Изпълнение на инженеринг (проектиране, авторски надзор и строителство) на 8 многофамилни жилищни сгради по проект № BG16RFOP001-1.002-0007 „Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр. Варна“ с две обособени позиции


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д20001682ВН от 15.12.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG331, ПОЛИ ЙОРД ЕООД, УЛ.ДЕБЪР №58, ЕТ.7, България 9000, Варна, Тел.: 052 605304, E-mail: office@polyyord.bg, Факс: 052 605304

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

ДА

Подизпълнител: Хелиос сити ЕООД, ЕИК 200211946; Дейност: проектиране и авторски надзор; Дял: 5.71%
ІII.5) Предмет на договора

Обособена позиция № 1: Инженеринг на 4 МЖС в гр. Варна с адреси: ул. „Белгород" № 6, ул. „Белгород" № 14, ул. „Ростов" № 12-12а и ул. „Цар Самуил" № 10 по проект № BG16RFOP001-1.002-0007 „Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр. Варна“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

30.05.2023 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
608585.23 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 85% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

19.06.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл.2, ал.4, последен абзац; Преди промяната: Финансирането на настоящата поръчка е във връзка с реализацията на проект № BG16RFOP001-1.002-0007 „Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр. Варна“, който се изпълнява по процедура BG16RFOP001-1.002 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Варна", Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 год. и финансирането на поръчката е с БФП. ; След промяната: Финансирането на настоящата поръчка е във връзка с реализацията на проект № BG16RFOP001-1.002-0007 „Енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради в гр. Варна“, който се изпълнява по процедура BG16RFOP001-1.002 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Варна", Приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие" на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 год. и финансирането на поръчката е с БФП и съфинсиране от Община Варна.; Правно основание: чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП, във връзка с Методически указания за изпълнение на договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП“Региони в растеж“
Променено условие: чл.3, ал.2, последен абзац; Преди промяната: Всички разходооправдателни документи, които са относими към проекта, финансиран от ОПРР, следва да съдържат следния текст „Разходът е по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № ..... по ОПРР 2014-2020 г.“; След промяната: Всички разходооправдателни документи, които са относими към проекта, финансиран от ОПРР, следва да съдържат следния текст „Разходът е по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG16RFOP001-1.002-0007-C01 по ОПРР 2014-2020 г.“. Изпълнителя издава отделни разходооправдателни документи за направените допустими разходи по проекта, фонансирани от ОПРР и за направените недопустими разходи финансирани от Община Варна.; Правно основание: чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП, във връзка с Методически указания за изпълнение на договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОП“Региони в растеж“
Променено условие: чл.4, ал.1; Преди промяната: Чл. 4. (1) Срокът за изпълнение на предвидените дейности е до 520 календарни дни, от които – до 160 календарни дни за проектиране (подготовка на всички 4 инвестиционни проекти в първоначален вариант преди коментари от страна на Възложителя) и до 360 календарни дни за СМР. Всяка дейност започва след възлагателно писмо от страна на Възложителя, като възлагането за СМР следва да е по-отделно за всяка от многофамилните жилищни сгради. Настоящият договор влиза в сила след писмено уведомеление от страна на Възложителя до Изпълнителя за осигурено финансиране и за влизане в сила на настоящия договор, с оглед предвидено прилагане в процедурата по възлагане на обществена поръчка на нормата на чл. 114 ЗОП. Срокът за съгласуването и одобряване на инвестиционните проекти и издаването на разрешение за строеж за 4-те обекта не се включва в този срок. Срокът на настоящия договор е до 25 календарни месеца. Срокът за изработката на инвестиционните проекти (4 броя) започва да тече от връчването на възлагателното писмо и приключва с подписването на окончателен протокол за приемане на работата, свързана с последния от 4-те проекта. СМР се възлагат с възлагателно писмо за всяка сграда поотделно и срокът за изпълнение на договорените строително-монтажни работи започва да тече с откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и е до предаването на последния от 4-те строежа от изпълнителя с Констативен Акт Образец 15. Относно възложеното упражняване на авторски надзор - краен срок до завършване на строителството с подписване на необходимите и установени от закона актове за неговото приключване - датата на въвеждане на последния от 4-те строежа в експлоатация. Стартирането на тази дейност е след получаване на възлагателно писмо.; След промяната: Чл. 4. (1) Срокът за изпълнение на предвидените дейности е до 520 календарни дни, от които – до 160 календарни дни за проектиране (подготовка на всички 4 инвестиционни проекти в първоначален вариант преди коментари от страна на Възложителя) и до 360 календарни дни за СМР, но не по-късно от 15.03.2023г. Всяка дейност започва след възлагателно писмо от страна на Възложителя, като възлагането за СМР следва да е по-отделно за всяка от многофамилните жилищни сгради. Настоящият договор влиза в сила след писмено уведомеление от страна на Възложителя до Изпълнителя за осигурено финансиране и за влизане в сила на настоящия договор, с оглед предвидено прилагане в процедурата по възлагане на обществена поръчка на нормата на чл. 114 ЗОП. Срокът за съгласуването и одобряване на инвестиционните проекти и издаването на разрешение за строеж за 4-те обекта не се включва в този срок. Срокът на настоящия договор е до 15.03.2023г. Срокът за изработката на инвестиционните проекти (4 броя) започва да тече от връчването на възлагателното писмо и приключва с подписването на окончателен протокол за приемане на работата, свързана с последния от 4-те проекта. СМР се възлагат с възлагателно писмо за всяка сграда поотделно и срокът за изпълнение на договорените строително-монтажни работи започва да тече с откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и е до предаването на последния от 4-те строежа от изпълнителя с Констативен Акт Образец 15. Относно възложеното упражняване на авторски надзор - краен срок до завършване на строителството с подписване на необходимите и установени от закона актове за неговото приключване - датата на въвеждане на последния от 4-те строежа в експлоатация. Стартирането на тази дейност е след получаване на възлагателно писмо.; Правно основание: чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП
Променено условие: чл.4, ал.1; Преди промяната: Чл. 4. (1) Срокът за изпълнение на предвидените дейности е до 520 календарни дни, от които – до 160 календарни дни за проектиране (подготовка на всички 4 инвестиционни проекти в първоначален вариант преди коментари от страна на Възложителя) и до 360 календарни дни за СМР, но не по-късно от 15.03.2023г. Всяка дейност започва след възлагателно писмо от страна на Възложителя, като възлагането за СМР следва да е по-отделно за всяка от многофамилните жилищни сгради. Настоящият договор влиза в сила след писмено уведомеление от страна на Възложителя до Изпълнителя за осигурено финансиране и за влизане в сила на настоящия договор, с оглед предвидено прилагане в процедурата по възлагане на обществена поръчка на нормата на чл. 114 ЗОП. Срокът за съгласуването и одобряване на инвестиционните проекти и издаването на разрешение за строеж за 4-те обекта не се включва в този срок. Срокът на настоящия договор е до 15.03.2023г. Срокът за изработката на инвестиционните проекти (4 броя) започва да тече от връчването на възлагателното писмо и приключва с подписването на окончателен протокол за приемане на работата, свързана с последния от 4-те проекта. СМР се възлагат с възлагателно писмо за всяка сграда поотделно и срокът за изпълнение на договорените строително-монтажни работи започва да тече с откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и е до предаването на последния от 4-те строежа от изпълнителя с Констативен Акт Образец 15. Относно възложеното упражняване на авторски надзор - краен срок до завършване на строителството с подписване на необходимите и установени от закона актове за неговото приключване - датата на въвеждане на последния от 4-те строежа в експлоатация. Стартирането на тази дейност е след получаване на възлагателно писмо.; След промяната: Чл. 4. (1) Срокът за изпълнение на предвидените дейности е до 520 календарни дни, от които – до 160 календарни дни за проектиране (подготовка на всички 4 инвестиционни проекти в първоначален вариант преди коментари от страна на Възложителя) и до 360 календарни дни за СМР, но не по-късно от 28.03.2023г.Всяка дейност започва след възлагателно писмо от страна на Възложителя, като възлагането за СМР следва да е по-отделно за всяка от многофамилните жилищни сгради. Настоящият договор влиза в сила след писмено уведомеление от страна на Възложителя до Изпълнителя за осигурено финансиране и за влизане в сила на настоящия договор, с оглед предвидено прилагане в процедурата по възлагане на обществена поръчка на нормата на чл. 114 ЗОП. Срокът за съгласуването и одобряване на инвестиционните проекти и издаването на разрешение за строеж за 4-те обекта не се включва в този срок. Срокът на настоящия договор е до 28.03.2023г. Срокът за изработката на инвестиционните проекти (4 броя) започва да тече от връчването на възлагателното писмо и приключва с подписването на окончателен протокол за приемане на работата, свързана с последния от 4-те проекта. СМР се възлагат с възлагателно писмо за всяка сграда поотделно и срокът за изпълнение на договорените строително-монтажни работи започва да тече с откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и е до предаването на последния от 4-те строежа от изпълнителя с Констативен Акт Образец 15. Относно възложеното упражняване на авторски надзор - краен срок до завършване на строителството с подписване на необходимите и установени от закона актове за неговото приключване - датата на въвеждане на последния от 4-те строежа в експлоатация. Стартирането на тази дейност е след получаване на възлагателно писмо.; Правно основание: чл.116, ал.1, т.3 от ЗОП
Променено условие: На основание чл.116, ал.1, т.3, ал.2 и чл.117а от ЗОП и постъпило искане за индексация на договора от Изпълнителя: в договора се правят уточнения как ще бъде прилагана методиката за индексация.; Преди промяната: Стойност на договора - 445 530,00лв. без вкл.ДДС; След промяната: I. За всички плащания по договора упоменати в чл.3, т.2 се прилага Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация и обнародвана в Държавен вестник брой №78 от 30.09.2022г., както следва: Съгласно Таблица към чл.2 от методиката предмета на договора попада в обхвата на точка точка 1 „ Сградно строителство (жилищно, административно, обществено-обслужващо и прилежаща инфраструктура) “ или „Tn“ е 58% Съгласно чл.3 от методиката, за изменението се прилагат индекси на цени на производител на вътрешния или на международния пазар на строителни материали, които се публикуват всяко тримесечие съответно на интернет страницата на Националния статистически институт (НСИ) - "Индекс на цени на производител на вътрешния пазар на строителни материали "https://infostat.nsi.bg/infostat/pages/reports/result.jsf?x 2=1930 или Евростат Съгласно чл.4 от методиката, където е описана формула за индексация и ще бъде приложена към изпълнени дейности(смр) след 30.06.2021г. по договора Получения коефициент „Кn“ ще бъде приложен към изпълнени дейности(смр) след 30.06.2021г. In е стойността на индекса за тримесечието, в което са приети дейностите по договора Iо е стойността на индекса към датата на подаване на офертата, подаването на оферта е било първо тримесечие на 2020г., тоест преди 31.12.2020г. и се причислява към индекс за четвърто тримесечие на 2020г. т.е. 104.7; След получаване на коефициент „Кn“ в %, същия се прилага към вече актувани и/или разплатени дейности по договора. За изплащане на индексацията изпълнителя представя дебитно известие. Към дебитното известия Изпълнителя предоставя: - „Сметка-акт за индексация“ -справка за приспадната и оставаща за приспадане сума за индексация съгласно договора. - копие акта, който ще бъде индексиран, ведно с фактурата - справка за направените преизчисления към акта - Справка(разпечатка) от НСИ за индекса на инфлацията за "Индекс на цени на производител на вътрешния пазар на строителни материали" за тримесечието, когата са приети работите по акта. Предвид, че Възложителя няма възможност да осигури финансиране за индексацията в пълен размер съобразно методиката. Страните се съгласяват пределна сума за индексация на договора да бъде в размер до 163 055,23 лева без ДДС, а именно: 62 591,55 лева без ДДС финансирани по Договор за БФП и 100 463,675 лева без ДДС финансирани от бюджета на Община Варна. След изчерпване на сумата индексации по договора спират да се начисляват.; Правно основание: чл.116, ал.1, т.3, ал.2 и чл.117а от ЗОП
Променено условие: чл.4, ал.1; Преди промяната: Срокът на настоящия договор е до 28.03.2023г. Срокът за изработката на инвестиционните проекти (4 броя) започва да тече от връчването на възлагателното писмо и приключва с подписването на окончателен протокол за приемане на работата, свързана с последния от 4-те проекта.; След промяната: Срока на договора се променя и е до срока на изплащане на последната дължима индексация съобразно гореописаната фактическа обстановка, но не по-късно от 30.05.2023г.; Правно основание: чл.116, ал.1, т.3, ал.2 и чл.117а от ЗОП
Променено условие: чл.2, ал.3; Преди промяната: (3) Окончателната стойност на договора по настоящата поръчка се определя на база протоколи за действително извършени работи, подписани от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, лицето, осъществяващо строителен надзор и одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и Ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, като същата не може да надвиши стойността, посочена в ал. 1.; След промяната: (3) Окончателната стойност на договора по настоящата поръчка се определя на база протоколи за действително извършени работи, подписани от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, лицето, осъществяващо строителен надзор и одобрени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и Ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, плюс дължимите суми за индексация съобразно гореописаната фактическа обстановка.; Правно основание: чл.116, ал.1, т.3, ал.2 и чл.117а от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
606916.37 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Посочената в Раздел IV.1) Дата на приключване на договора е датата, на която е направено последното плащане: 19.06.2023г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

13.07.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Иван Николаев Портних
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Варна, чрез Владимир Минков - Ръководител на проект, съгласно Заповед №0298/05.02.2021г. и Заповед №2206/20.07.2022г.