Версия за печат

01379-2018-0229

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 175201304

BG411, Електроенергиен системен оператор ЕАД, бул. Цар Борис III 201, За: Ина Янкова, България 1618, София, Тел.: 02 9691345, E-mail: fc.ppa@eso.bg, Факс: 02 9626129

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.eso.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://webapps.eso.bg/zop_profile/.

I.4) Основна дейност

Електрическа енергия



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 1667 от 14.12.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01379-2018-0229
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Изпълнението на поръчката включва следния обем работи по обобщени позиции: - Доставка на конструкции, материали и апаратура. - Строително-монтажни работи: - Пусково-наладъчни работи и въвеждане в експлоатация;


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 0010-МЕР от 09.03.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG334, ДЗЗД П-СТ ВН, общ. Търговище, България 7707, с. Разбойна, Тел.: 0601 66911, E-mail: emu_ad@abv.bg, Факс: 0601 64859

Интернет адрес/и:

URL: www.emuad.com.

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG334, ЕМУ АД, общ. Търговище, България 7707, с. Разбойна, Тел.: 0601 66911, E-mail: emu_ad@abv.bg, Факс: 0601 64859

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG344, ЕЛ КОНТРОЛ ЕООД, бул. Патриарх Евтимий 17А, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 600178, E-mail: office@elkontrol.com, Факс: 042 600178

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG331, Т и Д Инженеринг ЕООД, ул.Перуника № 46, България 9010, Варна, Тел.: 052 312100, E-mail: office@tid-engineering.bg, Факс: 052 312100

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Рехабилитация ОРУ 110 kV (стара част) в п/ст Пловдив 400/220/110/31,5 kV

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

420

ІII.7) Стойност, посочена в договора
7213956.13 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

27.06.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: След одобрение на Националния план за възстановяване и устойчивост на Република България и националните правила за управление на средствата от Инструмента за възстановяване и устойчивост и финансиране на проектите, включени в същия национален план, да се подпише последващо допълнително споразумение към сключения Договор; Преди промяната: Предметът на договора се финансира изцяло със собствени средства на Възложителя.; След промяната: Възложителят очаква одобрение, съответно евентуално съфинансиране на предмета на договора, който е част от Националния план за възстановяване и устойчивост на Република България, проект „Дигитална трансформация и развитие на информационните системи и системите реално време на ЕСО ЕАД в условията на нисковъглеродна енергетика“, Подпроект 3 Разширение и модернизация на телекомуникационната мрежа с нови устройства за дистанционното управление на подстанции, финансиран със средства от Инструмента за възстановяване и устойчивост на Европейския съюз.; Правно основание: чл. 116, ал.1, т. 7 ЗОП.
Променено условие: Изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация. Срокът на действие на договора.; Преди промяната: Oбщата стойност за изпълнение на договора е 7 213 956,13 лв., без ДДС. Срок на действие до датата на издаване на Разрешение за ползване.; След промяната: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще приложи Методиката за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация и ще увеличи по реда на чл. 1 - чл. 4 от Методиката стойността на договора. Срокът на действие на договора се удължава до датата на последното плащане след извършване на увеличение.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3, във вр. с чл. 117а, ал. 1, във вр. с § 2 (обн. ДВ, бр. 62 от 2022 г., в сила от 5.08.2022 г.) от преходните и заключителни разпоредби на Закона за изменение и допълнение на Закона за обществените поръчки (ЗОП), във вр. с Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация (Методиката), приета с Постановление № 290 от 27 септември 2022 г., и искане Вх. № ЦУ-ЕСО-10146/03.10.2022 г.
Променено условие: Oбщата стойност за изпълнение на договора.; Преди промяната: Oбщата стойност за изпълнение на договора е 7 213 956,13 лв., без ДДС.; След промяната: В съответствие с чл. 1-чл. 4 от Методиката за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация се стойността цената на изпълнените и приети работи, съгласно протоколи №1/05.10.2021, № 1/10.01.2022, № 2/20.01.2022., №3/19.05.2022, съдържащи количествено-стойностни сметки, подписани от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и платени въз основа на фактури №142/05.10.2021, №181/10.01.2022 №183/20.01.2022, №250/19.05.2022 възлизаща на 5 100 851.98 лева, без ДДС, като същата се увеличава със сумата от 1 891 257, 93 лева без ДДС. Oбщата стойност за изпълнение на договора се изменя със стойността на изменението по чл. 1, като от 7 213 956.13 лева, без ДДС става 9 105 214.06 лева без ДДС, в съответствие с чл. 1-чл. 4 от Методиката за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация. Изпълнителят привежда застраховката по чл. 173 ЗУТ в съответствие с изменената стойност на договора.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3, във вр. с чл. 117а, ал. 1, във вр. с § 2 (ДВ, бр. 62 от 2022 г., в сила от 5.08.2022 г.) от преходните и заключителни разпоредби на Закона за обществените поръчки (ЗОП), във вр. с Постановление № 290 от 27 септември 2022 г. за приемане на Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация.
Променено условие: Oбщата стойност за изпълнение на договора.; Преди промяната: Oбщата стойност за изпълнение на договора е 9 105 214,06 лв., без ДДС.; След промяната: В съответствие с чл. 1-чл. 4 от Методиката за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация се стойността стойността на изпълнените и приети работи, съгласно протоколи № № 4/04.10.2022 и № 5/06.10.2022, съдържащи количествено-стойностни сметки, подписани от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и платени въз основа на фактури № 0000000207/04.10.2022 и № 0000000208/06.10.2022, възлизаща на 1.610.089,34 лева, без ДДС, като същата се увеличава със сумата от 1,286,906.47 лева без ДДС. Oбщата стойност за изпълнение на договора, след първоначалното му изменение с допълнително споразумение № 3/20.12.2022 г. се изменя със стойността на изменението по чл. 1, като от 9 105 214.06 (девет милиона сто и пет хиляди и двеста и четиринадесет лева и 06 ст.) лева без ДДС става 10,392,120.53 ( десет милиона и триста ст.) лева без ДДС, в съответствие с чл. 1-чл. 4 от Методиката за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3, във вр. с чл. 117а, ал. 1, във вр. с § 2 (ДВ, бр. 62 от 2022 г., в сила от 5.08.2022 г.) от преходните и заключителни разпоредби на Закона за обществените поръчки (ЗОП), във вр. с Постановление № 290 от 27 септември 2022 г. за приемане на Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
9889105.72 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

06.07.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ангелин Николаев Цачев
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор