Версия за печат

00210-2019-0025

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

BG411, Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий № 3, За: Виолета Мирчева, България 1092, София, Тел.: 02 9220677, E-mail: v.mircheva@mod.bg, Факс: 02 9515169

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mod.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://pp.mod.bg/MO-DOPO-2022-001.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-81 от 20.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0025
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на различни видове хартия за офиса, включително безконечна принтерна хартия, факс хартия, цветна хартия, картони и други за нуждите на Министерството на отбраната при условията на Рамково споразумение № СПОР-7 от 03.06.2020 г. на ЦОП.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: УД 11-1 История от 02.06.2022 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Кооперация Панда, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 0359 070010770, E-mail: zop.order@office1.bg, Факс: 02 9766879

Интернет адрес/и:

URL: www.office1.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на различни видове хартия за офиса, включително безконечна принтерна хартия, факс хартия, цветна хартия, картони и други за нуждите на Министерството на отбраната.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

3

ІII.7) Стойност, посочена в договора
16671.11 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

02.05.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 27
Причини за забавянето: Извършените доставки в условията на забавено изпълнение „след крайния срок на договора“, както следва: - 12 дни забавяне доставката на артикул с код [Хрт-042] на стойност 34,92 лв. без ДДС, за което е начислена неустойка в размер на 8,38 лева; - 14 дни забавяне доставката на артикул с код [Хрт-054] на стойност 35,43 лв. без ДДС, за което е начислена неустойка в размер на 9,92 лева; - 27 дни забавяне доставката на артикули с кодове [Хрт-002], [Хрт-003], [Хрт-004], [Хрт-009], [Хрт-010], [Хрт-011], [Хрт-012], [Хрт-030], [Хрт-035], [Хрт-046] и [Хрт-054] на стойност 631,25 лв. без ДДС, за което е начислена неустойка в размер на 340,87 лв. Относно забава изпълнението на доставките, съгласно чл. 21 от Договора е предвидена санкция за Изпълнителя, а именно: неустойка в размер на 2% от стойността на дължимата доставка без ДДС за всеки просрочен ден, но не повече от 10% от стойността на договора без ДДС.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 50.02% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Частично не са доставени 35 от договорените артикули до 18 крайни получатели (на 5 от тях не са извършвани доставки). Недоставените артикули са: [Хрт-001] – 510 бр., [Хрт-002] – 4600 листа, [Хрт-003] – 150 листа, [Хрт-004] – 28755 листа, [Хрт-005] – 530 листа, [Хрт-006] – 7970 листа, [Хрт-007] – 3960 листа, [Хрт-008] – 19337 листа, [Хрт-009] – 146 листа, [Хрт-010] – 605 листа, [Хрт-011] – 55 листа, [Хрт-015] – 5 бр., [Хрт-016] – 450 бр., [Хрт-021] – 9 бр., [Хрт-023] – 10 бр., [Хрт-025] – 138 опаковки, [Хрт-026] – 1 кг, [Хрт-027] – 20 листа, [Хрт-035] – 11 опаковки, [Хрт-036] – 420 листа, [Хрт-037] – 40 бр., [Хрт-038] – 34 опаковки, [Хрт-039] – 172 опаковки, [Хрт-040] – 30 бр., [Хрт-041] – 2500 бр., [Хрт-042] – 18 бр., [Хрт-043] – 200 бр., [Хрт-044] – 359 опаковки, [Хрт-045] – 20 опаковки, [Хрт-046] – 485 опаковки, [Хрт-047] – 17 опаковки, [Хрт-051] – 5 бр., [Хрт-053] – 8 бр., [Хрт-054] – 1 бр. и [Хрт-055] – 5 опаковки.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
8346.9 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 775.38 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Общата стойност на неустойката е сформирана, както следва: - 416,21 лв. - неустойка за недоставени артикули; - 359,17 лв. - неустойка за забавено извършване на доставки.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

04.05.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Аделина Емилова Николова
VII.2)
Длъжност: директор на дирекция "Обществени поръчки в отбраната", упълномощена със Заповед № ОХ-765/17.08.2022 г. на министъра на отбраната