Версия за печат

00904-2020-0002

BG-Драгоман:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000776235

BG412, Община Драгоман, ул. Захари Стоянов 26, За: Бистра Грозданова - старши експерт Бюджет и финанси, България 2210, Драгоман, Тел.: 0879 103451, E-mail: obshtina_dragoman@abv.bg, Факс: 07172 2014

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://obshtinadragoman.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://dragoman.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=it6QJgoryHs%3d.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД-15-43 от 17.01.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00904-2020-0002
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Изграждане на сграда с физкултурен салон, даващ възможност за практикуване на пълноценни спортовете като волейбол, баскетбол, тенис на маса, тенис на корт, бадминтон. Да има възможност за тренировъчно и учебно практикуване на спортове като хандбал, футбол на малки вратички и др. Да има възможност за спиране достъпа на ученици от съществуващата учебна сграда без присъствието на възпитател. Сградата да дава възможност за използване за спортни и празнични мероприятия от училището


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д-20-080 от 05.11.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG421, Интеркомплекс ООД, бул. Пещерско шосе 201, България 4015, Пловдив, Тел.: 032 241415, E-mail: sales@intercomplex.bg, Факс: 032 241414

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР ЗА ОБЕКТ: „ИЗГРАЖДАНЕ НА ФИЗКУЛТУРЕН САЛОН В СУ “ХРИСТО БОТЕВ“ – УПИ I, КВ. 5, ГР. ДРАГОМАН“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
436592.79 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

21.12.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Допусната е техническа грешка в проектната документация.; Преди промяната: Интериорна врата, плътна, комплектована с первази, секретна брава, патрон, панти и дръжки, размер 90/200см.; След промяната: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извърши доставка и монтаж на интериорна врата, еднокрила, едноосово отваряне, остъклена, комплектована с первази, секретна брава, патрон, панти и дръжки, размер 90/200см. съгласно количествена и стойностна сметка.; Правно основание: На основание чл. 116, ал. 1, т. 2 от Закона за обществените поръчки
Променено условие: Намаление на стойността на договора.; Преди промяната: Стойност, без да се включва ДДС: 444628.58 лв.; След промяната: Във връзка с получено писмо с Изх. № 07-0800/8502 от 17.11.2022 г. от Държавен фонд „Земеделие“, с което определя недопустимите за възстановяване разходи по Договор № Д-20-080/ 05.11.2020 г. и с оглед законосъобразното приключване на проекта Като взеха предвид чл.3, ал.4 от ДОГОВОР № Д-20-080/ 05.11.2020 г., на основание чл.116, ал. 1, т.3 от ЗОП се сключи настоящото допълнително споразумение, в което страните се споразумяха за следното: Чл.1. Изпълнителят дължи на Възложителя сумата 8035.79 лева без ДДС, съответно 9642.95 лева с ДДС., съгласно чл.3, ал.4 от Д-20-080/05.11.2020 г., която се явява разлика между сключения договор и неодобрените за финансиране разходи от ДФЗ. Чл.2. В 7 дневен срок от окончателното изплащане на сумата от ДФЗ Изпълнителят следва да възстанови на Възложителя сумата от 8035.79 лева без ДДС, съответно 9642.95 лева с ДДС. Стойност, без да се включва ДДС: 436592.79 лв.; Правно основание: Чл.116, ал. 1, т.3
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
436592.79 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Андрей Алексиев Иванов
VII.2)
Длъжност: Кмет на община Драгоман