Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
I.1)
Наименование и адрес
I.4)
Основна дейност
Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
II.1)
Обект на поръчката
ІI.2)
Процедурата е открита с решение
№: ЗОП-23 от 26.11.2019 г.
ІI.3)
Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
03788-2019-0021
ІI.4)
Описание на предмета на поръчката
Предметът на поръчката е „Изграждане на открит паркинг с обслужваща сграда в ж.к. „Надежда“, УПИ I, кв.147а, м."Надежда 1а и 1б". Откритият паркинг е разделен на две функционални зони- наказателен паркинг ( специализиран паркинг ) за репатрирани автомобили с 95 паркоместа и платен паркинг с 66 паркоместа. Достъпът към паркинга, както и разпределението на паркоместата са ситуирани съгласно мотивирано предложение, съгласувано от СДВР-отдел Пътна полиция, със Становище с рег.№ 4333200-9433 /26.01.2018г.
III: Условия на договора
ІII.1)
Номер на договора: ДЗОП-24 от 01.10.2020 г.
ІII.2)
Договорът е сключен след
процедура за възлагане на обществена поръчка
Поръчката е възложена на обединение
III.3)
Изпълнител по договора
BG411, „Калистратов груп“ АД, ул. „Любляна“ № 2, България 1618, София, Тел.: 08 921986, E-mail: office@kgroup.bg, Факс: 08 500236
Изпълнителят е МСП: не
ІII.4)
При изпълнението участват подизпълнители
ІII.5)
Предмет на договора
„Изграждане на открит паркинг с обслужваща сграда в ж.к. „Надежда“, УПИ I, кв.147а, м."Надежда 1а и 1б"
ІІI.6)
Срок на изпълнение
ІII.7)
Стойност, посочена в договора
959007.72 BGN без ДДС
III.8)
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
IV: Приключване на договора
ІV.1)
Дата на приключване
ІV.3)
Договорът е изменян
Променено условие: По проект след изм. по чл.154 от ЗУТ паркингът няма да е разделен на 2 зони — наказателен и платен, като се обединява в едно и отпада специализирания паркинг.
Обособяването на площадка за свободно ползване от гражданите.
Дървесната растителност, попадаща в откритите паркоместа и площите за маневриране, се налага да бъде премахната и компенсирана с нова в съотношение 1:3 за декоративните видове и в съотношение 1:1 за плодните дървета.
Промени в част „Архитектура“, част „Конструкция“, част „Електрическа“, част „Геодезия“, част „Паркоустройство“, част „Организация на движението“ на проекта, като промените са одобрени със Заповед РНД21-РД-56-89/15.03.2021г. (в сила от 30.03.2021 г.) на Главния архитект на Район „Надежда“ за допълване на разрешение за строеж № 34/25.07.2018 г. на Главния архитект на Район „Надежда“.
Срокът на договора се удължава с 21 дни вследствие спирането на цяло едно производство, свързано със строежа поради заболели от COVID-19 работници.; Преди промяната: Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
Продължителност в дни: 150; След промяната: Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за закупуване
Продължителност в дни: 171; Правно основание: В „ЦГМ“ ЕАД е представено писмо от СО-Район„Надежда“ с вх.№9938/06.11.2020г., в което се поставят проблемите на гражданите свързани със строителство на паркинга и произтичащото от това запазване на обособена зона за свободно ползване и запазване и залесяване с дървесни видове, което изисква преработка по реда на чл.154 от ЗУТ на проекта. В проекта, по който е започнало строителството, паркингът е разделен на две зони – специализиран (наказателен) паркинг и паркинг. С направите промени отпада специализирания паркинг и паркингът става общ. Едновременно с това се обособява зона за свободно ползване пред бл.122 в ж.к. „Надежда“. Това води до промени в части:„Архитектура“, „Конструкция“, „Електрическа“,„Геодезия“, „Паркоустройство“,„Организация на движението“. Промените са одобрени със Заповед РНД21-РД-56-89/15.03.2021г. на Глав. Арх. на Район „Надежда“. Спирането на определена дейност по договора е свързана с извънредното епидимиологично положение и заболелите от COVID-19 служители.
ІV.4)
Договорът е изпълнен в срок
ІV.5)
Договорът е изпълнен в пълен обем
ІV.6)
Информация за изплатената сума по договора
957825.66 BGN без ДДС
ІV.7)
Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки
V: Допълнителна информация
Във връзка с чл. 29, ал. 2 от Договора на 13.01.2023г. Възложителя и Изпълнителя подписаха Приемо-предавателен протокол за връщане на банкова гаранция. Съгласно този протокол договорът се счита за прикючил от тази дата.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
VII: Възложител
VII.1)
Трите имена: Димитър Дилчев, Иван Антов
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор, Председател на СД