Версия за печат

01379-2018-0229

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 175201304

BG411, Електроенергиен системен оператор ЕАД, бул. Цар Борис III 201, За: Ина Янкова, България 1618, София, Тел.: 02 9691345, E-mail: fc.ppa@eso.bg, Факс: 02 9626129

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.eso.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://webapps.eso.bg/zop_profile/.

I.4) Основна дейност

Електрическа енергия



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 1667 от 14.12.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01379-2018-0229
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Изграждане на нова п/ст "Ихтиман" 110/20 kV- настоящата поръчка ще се изпълни чрез доставка на конструкции, материали и апаратура, изпълнение на СМР и въвеждане в експлоатация.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 0032-МЕР от 18.03.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG421, ГД Консорциум Електролукс –Стреза, ул. Седянка 9, България 4003, Пловдив, Тел.: 032 969280, E-mail: ntelectrolux@abv.bg, Факс: 032 969280

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG421, Електролукс Табаков и синове ООД, ул. Седянка 9, България 4003, Пловдив, Тел.: 032 969280, E-mail: ntelectrolux@abv.bg, Факс: 032 969280

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG411, СТРЕЗА ЕООД, бул. Александър Стамболийски, № 134, ет. 3, България 1309, София, Тел.: 02 4484117, E-mail: streza_eood@abv.bg, Факс: 02 4484117

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Изграждане на нова подстанция Ихтиман 110/20 kV

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

360

ІII.7) Стойност, посочена в договора
3824635.27 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

04.01.2023 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Срокът на действие на договора; Преди промяната: Срокът за цялостно изпълнение на поръчката е общо 360 календарни дни; След промяната: С настоящето споразумение се въвеждат ред и условия за извършване на бъдеща индексация на цената на приетите дейности по договора на основание чл. 116, ал. 1, т. 3, във вр. с чл. 117а, ал. 1, във вр. с § 2 (обн. ДВ, бр. 62 от 2022 г., в сила от 5.08.2022 г.) от ПЗР на ЗИД на ЗОП в съответствие с Методика за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация (Методиката), приета с Постановление № 290 от 27.09.2022 г., след публикуване от НСИ на приложимия индекс спрямо датата на протокол на приемателна комисия, назначена от възложителя за приемане на обекта без забележки. За целите на изпълнението на чл. 29, ал. 1, т. 1 от ЗОП във връзка с чл. 72 от Правилника за прилагане на ЗОП и в съответствие с чл. 4 от Методиката, срокът на действие на договора се удължава до датата на последното плащане след извършване на индексацията.; Правно основание: чл. 116, ал.1, т.3 от ЗОП, във вр. с чл.117а, ал.1, във вр. с § 2 (обн. ДВ, бр. 62 от 2022 г., в сила от 5.08.2022 г.) от ПЗР на ЗИД на ЗОП, във вр. с Методика за изменение на цената на д-р за обществена поръчка в резултат на инфлация,приета с Постановление № 290 от 27.09. 2022 г.
Променено условие: Изменя се стойността на изпълнените и приети работи и платени въз основа на фактури. ; Преди промяната: Общата стойност за изпълнение на договора е 3 824 635,27 лева; След промяната: В съответствие с чл. 1-чл. 4 от Методиката за изменение на цената на договор за обществена поръчка в резултат на инфлация се изменя стойността на изпълнените и приети работи, съгласно протоколи №2/09.08.2021, № 3 /15.08.2022, и протокол – приложение 3/22.08.2022, съдържащи количествено-стойностни сметки, подписани от представители на изпълнителя и възложителя, и платени въз основа на фактури № 6/09.08.2021, № 8/15.08.2022, № 9/22.08.2022, възлизаща на 3 350 820.44 лева, без ДДС, като същата се увеличава със сумата от 1 912 105,64 лева без ДДС. Oбщата стойност за изпълнение на договора се изменя със стойността на изменението, като от 3 824 635.27 лв., без ДДС става 5 736 740,91 лв., без ДДС. Изпълнителят привежда застраховката по чл. 173 ЗУТ в съответствие с изменената стойност на договора.; Правно основание: чл. 116, ал.1, т.3 от ЗОП, във вр. с чл.117а, ал.1, във вр. с § 2 (обн. ДВ, бр. 62 от 2022 г., в сила от 5.08.2022 г.) от ПЗР на ЗИД на ЗОП, във вр. с Методика за изменение на цената на д-р за обществена поръчка в резултат на инфлация,приета с Постановление № 290 от 27.09. 2022 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
5403832.63 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 1158821.66 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Забава в изпълнението на сроковете по договора.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

24.01.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ангелин Николаев Цачев
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор