Версия за печат

00752-2018-0033

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695235

Министерство на вътрешните работи, ул. 6-ти септември № 29, За: Гергана Петрова, България 1000, София, Тел.: 00359 029822142, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 00359 029813010

Място/места за контакт: ДУССД - МВР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.mvr.bg/.

Адрес на профила на купувача: https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/b5b506ef-634f-4950-95be-4c4ec75a2ba5/proektirane-izgrajdane-upravlenie-sistema-balgarski-lichni-dokumenti-2019.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Проектиране, изграждане и управление на Система за издаване на български лични документи поколение 2019“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Република България. Подробна информация за местата на изпълнение по дейности се съдържа в чл. 4 от Договор № 5785мпд - 83/22.12.2022 г..
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката включва следните основни дейности, подробно описани в документацията и Общата техническа спецификация: 1.Управление на Система за издаване на български лични документи поколение 2019 (СИБЛД) - Дейност 1; 2.Проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на строеж - обекти по смисъла на § 5, т. 39 от ЗУТ за нуждите на централизираното издаване на БЛД, включително обзавеждането и системата за физическа сигурност на строежа, сградните отклонения за свързване на строежа с общите мрежи и съоръжения на техническата инфраструктура, и с прилежащата улична мрежа и вертикалната планировка (Дейност 2); 3.Изграждане на Централизирана система за персонализация на БЛД (ЦСПБЛД) (Дейност 3); 4.Извършване на дейности, свързани с издаването на БЛД, включващи: 4.1)Доставка на бланки за БЛД от поколение 2019 г. с нови функционалности и защити, наричана „доставка на бланки за БЛД“ (Дейност 4.1); 4.2)Транспортиране и доставяне на персонализираните БЛД до структурите на МВР, посочени в т.6, раздел I, част А от документацията (Дейност 4.2); 5.Доставка и монтаж на чувствително оборудване за проектиране и предпечатна подготовка, и на специализирано оборудване за изпитване и контрол на качеството на БЛД и за контрол и изследване на документи с цел установяване на фалшификации, както и доставка и инсталиране на софтуерни приложения (Дейност 5); 6.Доставка и монтаж на технически и системни програмни средства за развитие на съществуващия Национален автоматизиран информационен фонд "Национален регистър на българските лични документи", включващи: 6.1.Мрежата за пренос на данни на МВР за нуждите на НАИФ НРБЛД (Дейност 6.1); 6.2.Технически и програмни средства (ТПС) за развитие на информационната среда, както и миграция на съществуващите информационни масиви в новоизградената информационна среда (Дейност 6.2); 6.3.Крайни работни места, вкл. биометрични станции и управляващ софтуер за работните места за снемане на биометрични данни и за верификация на БЛД (Дейност 6.3.); 7.Доставка и монтаж на технически и програмни средства за осъвременяване на Инфраструктурата с публични ключове (ИПК), за обслужване на процеса по издаване на БЛД и проверката им (Дейност 7); 8.Изграждане на Централизирана система за електронна идентификация (ЦСЕИ) с включени крайни работни места за запис на УЕИ и УКЕП (Дейност 8); 9.Поддържане за срока на договора на СИБЛД (Дейност 9); 10.Консултантски услуги до 1000 часа (Дейност 10).

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30172000, 30214000, 64120000, 72000000, 80511000, 45210000, 71221000

Описание:

Машини за отпечатване на документи за самоличност
Компютърни работни станции
Куриерски услуги
ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка
Услуги по обучение на персонала
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Архитектурно проектиране на сгради

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
252950562.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Показател: Качество на предложения предварителен проект на СИБЛД – П1; тежест: 13
Критерий: Показател: Качество на предложения строеж за нуждите на ЦСПБЛД – П2; тежест: 4
Критерий: Показател: Качество на предложения предварителен проект на ЦСПБЛД – П3; тежест: 13
Критерий: Показател: Качество на предложените бланки за БЛД и на тяхната персонализация и защитни характеристики – П4; тежест: 13
Критерий: Показател: Качество на предложения предварителен проект на ИПК – П5; тежест: 6
Критерий: Показател: Качество на предложения предварителен проект на ЦСЕИ – П6; тежест: 11
Критерий: Показател: Цена за проектиране и изпълнение на строеж – Ц1; тежест: 3
Критерий: Показател: Цена на доставеното оборудване, лицензи и софтуер по Д-ст 3, Д-ст 5, Д-ст 6 и Д-ст 7 от поръчката – Ц2; тежест: 11
Критерий: Показател: Цена на поддържане на месец на доставеното оборудване,лицензи,софтуер и консумативи по Д-ст 3 (без лицензи и консумативи по Табл.№2,по Д-ст 4.1 и в Табл.№3,по Д-ст 4.1,по Д-ст 5,по Д-ст 6 и; тежест: 8
Критерий: Цена на 1/бланки за БЛД, 2/лицензи за производство на бланки за БЛД, лицензи за персонализиране на БЛД и 3/консумативи за персонализиране на БЛД – Ц4; тежест: 12
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2018/S 158 - 363493 от 18.08.2018 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 5785мпд - 83 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
Възложена е поръчка/обособена позиция

ДА

V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

29.04.2020 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Консорциум Мюлбауер Ай Ди Сървисиз ГмбХ - С&Т, бул. Искърско шосе № 7, Търговски център Европа - Сграда № 6, ет. 3, България 1528, София, Тел.: 00359 029651793, E-mail: snt@snt.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 252950562.8 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Участници в Консорциум "Мюлбауер Ай Ди Сървисиз ГмбХ - С&Т" са, както следва: 1. Мюлбауер Ай Ди Сървисиз ГмбХ със седалище и адрес на управление: Йозеф-Мюлбауер Плац 1, 93426 Родинг, Германия с данъчен номер DE813871380, с фирмена регистрация HRB9094, представлявано заедно от Карл Брандл в качеството му на управител и Лудвиг Хубер в качеството му на Прокурист и Старши Вицепрезидент; 2. "С&Т България" ЕООД, със седалище и адрес на управление: гр. София, район "Искър", п.к. 1528, бул. "Искърско шосе" № 7, Търговски център Европа - Сграда № 6, ет. 3, ЕИК 831131023, представлявано от Злати Петров в качеството му на управител.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.01.2023 г.