Версия за печат

00233-2019-0051

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

BG411, ДП Национална компания Железопътна инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: Десислава Славчева, България 1233, София, Тел.: 02 9323079, E-mail: d.slavcheva@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 56 от 15.05.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00233-2019-0051
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е преустройство на коловозно и стрелково развитие на гара Синдел Разпределителна - част от проект „Удвояване и електрификация на железопътната линия Карнобат-Синдел“. Изготвен е инвестиционен проект, по следните части: 1. Геодезия; 2. Геология; 3. Железен път; 4. Дренажи; 5. Архитектура; 6. Отопление, вентилация, климатизация и енергийна ефективност; 7. Вътрешни и външни ел. Инсталации; 8. Конструктивна; 9. Водоснабдяване и канализация; 10. Осветление; 11. Конструктивна на осветление; 12. Контактна мрежа; 13. Конструктивна на контактна мрежа; 14. Секционен пост; 15. Телекомуникации-оптичен кабел; 16. Пожарна безопасност; 17. План за безопасност и здраве; 18. План за управление на строителните отпадъци; 19. Шумозащитна стена. Строежът е първа категория съгласно чл.137, ал.1, т.1, буква „н“ от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и чл.2, ал.1, т.3 от Наредба №1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 6627 от 19.11.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ВДХ АД, бул. Цар Освободител № 6, България 1000, София, Тел.: 02 9809885, E-mail: offers@vdh.bg, Факс: 02 9531176

Интернет адрес/и:

URL: www.vdh.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Преустройство на коловозно и стрелково развитие на гара Синдел разпределителна — част от проект „Удвояване и електрификация на железопътната линия Карнобат—Синдел"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

19.11.2019 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
21314243.35 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

24.08.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
22568294.74 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Издадено разрешение за строеж на 16.03.2020 г.; Откриване на строителна площадка на 29.05.2020 г. по (обр. 2а) за подобект 1 и 2 и от 26.07.2021 г. за Шумозащитна стена; За подобект 1 и шумозащитна стена: Приложения обр. 10 от 14.12.2020; 28.05.21; 06.08.21; 27.10.21; 19.01.22 и 22.02.22, Приложение обр. 11 от 16.04.21; 27.07.21; 25.10.21; 17.01.22; 17.02.22 и 08.03.22. За подобект 2: Приложения обр. 10 от 20.08.20; 04.12.20 и 16.04.21, Приложение обр. 11 от 20.11.20; 15.03.21; и 01.06.21. Приложение по обр. 15 за приемане на подобект 1 и шумозащитна стена от 09.03.2022 г. и за подобект 2 от 23.11.2021 г.; Приложение по обр. 16/03.08.2022 г. за установяване на годността за ползване; Договорът е приключил с издаване на Разрешение за ползване № СТ-05-438/24.08.2022 г. на ДНСК и извършено последно/окончателно плащане към изпълнителя на 01.07.2022 г. В Договора са предвидени до 10% непредвидени работи от стойността на СМР без ДДС или до 2131424,34 лв. без ДДС Разликата в размер на 1254051,39 лева без ДДС от сумата по договора и изплатената, се дължи на възникнали в хода на изпълнение на договора непредвидени работи, предвидени в чл. 2, ал. 3 от същия. Линк към процедурата: https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPpXYZy8uPMZKA%3d%3d


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

04.01.2023 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Златин Ангелов Крумов
VII.2)
Длъжност: Генерален директор