01152-2020-0002
Технически редакции | ||
16.12.2022 10:51 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
16.12.2022 10:52 ч. : | 2022 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.12.2022 10:51 ч. : | 16/12/2022 09:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.12.2022 10:51 ч. : | 16/12/2022 09:33 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Софийски районен съд, гр. София, бул. Ген. М.Д.Скобелев № 23, За: Теменужка Джурина, България 1463, София, Тел.: 0359 028955702, E-mail: temenuzhka.djurina@srs.justice.bg, Факс: 0359 028955610
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://srs.justice.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://srs.justice.bg/bg/zop3.
Друг: Съдебен орган
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предметът на обществената поръчка е: "Доставка на хартия, канцеларски материали и консумативи за принтери, копирни машини и факс апарати за нуждите на Софийски районен съд”, по три обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на хартия“; Обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски материали”; Обособена позиция № 3 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за офис техника“. Прогнозният вид и брой хартия, канцеларски материали и консумативи е определен от Възложителя в техническата спецификация (задание) на всяка една обособена позиция към настоящата документация. Възложителят си запазва правото да не заяви цялото посочено количество хартия, канцеларски материали и консумативи, по всяка от обособените позиции, по вид и/или по брой, без от това за него да произтичат каквито и да са неблагоприятни последици.
III: Условия на договора
процедура за възлагане на обществена поръчка
НЕ
BG411, Ронос ООД, бул. Александър Стамболийски № 84, Бизнес център Urban Model, ет. 7, ап. 38-39, България 1303, София, Тел.: 0359 024893137, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 0359 028221900
Интернет адрес/и:
URL: www.officemarket.bg.
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Доставка на канцеларски материали. Прогнозният вид и брой канцеларски материали е определен от Възложителя в техническата спецификация (задание) на обособена позиция № 2 към документацията. Възложителят си запазва правото да не заяви цялото посочено количество канцеларски материали по обособена позиция № 2, по вид и/или по брой, без от това за него да произтичат каквито и да са неблагоприятни последици.
24
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е изпълнен
12.11.2022 г.
НЕ
ДА
НЕ
НЕ
V: Допълнителна информация
Последното плащане по договор № 4/2020 от 12.11.2020 г. е извършено на 18.11.2022 г.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
16.12.2022 г.
VII: Възложител