Версия за печат

01152-2020-0002

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831462482

BG411, Софийски районен съд, гр. София, бул. Ген. М.Д.Скобелев № 23, За: Теменужка Джурина, България 1463, София, Тел.: 0359 028955702, E-mail: temenuzhka.djurina@srs.justice.bg, Факс: 0359 028955610

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://srs.justice.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://srs.justice.bg/bg/zop3.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Съдебен орган



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 2 от 13.02.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01152-2020-0002
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка е: "Доставка на хартия, канцеларски материали и консумативи за принтери, копирни машини и факс апарати за нуждите на Софийски районен съд”, по три обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка на хартия“; Обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски материали”; Обособена позиция № 3 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за офис техника“. Прогнозният вид и брой хартия, канцеларски материали и консумативи е определен от Възложителя в техническата спецификация (задание) на всяка една обособена позиция към настоящата документация. Възложителят си запазва правото да не заяви цялото посочено количество хартия, канцеларски материали и консумативи, по всяка от обособените позиции, по вид и/или по брой, без от това за него да произтичат каквито и да са неблагоприятни последици.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 4 от 12.11.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Ронос ООД, бул. Александър Стамболийски № 84, Бизнес център Urban Model, ет. 7, ап. 38-39, България 1303, София, Тел.: 0359 024893137, E-mail: zop@officemarket.bg, Факс: 0359 028221900

Интернет адрес/и:

URL: www.officemarket.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на канцеларски материали. Прогнозният вид и брой канцеларски материали е определен от Възложителя в техническата спецификация (задание) на обособена позиция № 2 към документацията. Възложителят си запазва правото да не заяви цялото посочено количество канцеларски материали по обособена позиция № 2, по вид и/или по брой, без от това за него да произтичат каквито и да са неблагоприятни последици.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност, посочена в договора
140000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

12.11.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 41.54% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Изпълнителят е изпълнил 100 % от заявеното количество от възложителя. Частичното изпълнение се дължи на обстоятелството, че Възложителят не е заявил цялото прогнозно количество канцеларски материали.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
58158.38 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Последното плащане по договор № 4/2020 от 12.11.2020 г. е извършено на 18.11.2022 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

16.12.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Даниела Божидарова Александрова
VII.2)
Длъжност: и.ф. Административен ръководител-председател на СРС