Версия за печат

01351-2020-0011

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 175203478

BG411, Представляващият Булгартрансгаз ЕАД - Изпълнителен директор, ж.к. Люлин 2, бул. Панчо Владигеров 66, За: Ива Иванова, България 1336, София, Тел.: 003592 9396270, E-mail: Iva.Ivanova@bulgartransgaz.bg, Факс: 003592 9250063

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.bulgartransgaz.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://tenders.bulgartransgaz.bg/bg/competitions/izgrajdane_i_vavejdane_v_eksploataciya_na_obekt_prenosen_gazoprovod_do_svishtov_-594-c1-1.html.

I.4) Основна дейност

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: БТГ-РД-07-13 от 19.02.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01351-2020-0011
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва: - Временно строителство - подготовка за строителство, мобилизация и демобилизация; - Доставка на необходимите материали и оборудване, с изключение на тези доставяни от Възложителя; - Изготвяне на документация за имотите, засегнати при строителството, идентификация на собствениците или на ползвателите/арендаторите на земи, определяне размера на обезщетенията за унищожена или пропусната реколта от земи и/или нанесени щети по време на строителството, съгласно пазарни оценки, изготвени от лицензиран независим оценител (съгласувани от Възложителя) и провеждане на процедура по договаряне и изплащане на обезщетенията; - Строително – монтажни работи (СМР); - Провеждане на единични и комплексни изпитания; - Съставяне на строителни книжа, изпълнителна и екзекутивна документации; - Кадастрално заснемане на строежа и представяне на документация за нанасяне съгласно изискванията на Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР); - Дейности по приемане и въвеждане в експлоатация на строежа: подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (образец 15); участие в комисия при провеждане на 72-часови проби при експлоатационни условия и подписване на протокол за проведена 72-часова проба при експлоатационни условия (образец 17); предварителни съгласувания за разрешаване ползването на строежа; съдействие на Възложителя при подписване на Протокол за установяване на годността за ползване на строежа (обр. 16) и получаване на Разрешение за ползване.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 4848 от 11.02.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ДЗЗД „Преносен газопровод – Свищов“, ул. Дамяница 3-5, България 1618, София, Тел.: 003592 9151858, E-mail: gbs-sofia@gbs-sofia.com, Факс: 003592 8575031

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Главболгарстрой АД, ул. Дамяница 3-5, България 1618, София, Тел.: 003592 9151858, E-mail: gbs-sofia@gbs-sofia.com, Факс: 003592 8575031

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Главболгарстрой Интернешънал АД, ул. Дамяница 3-5, България 1618, София, Тел.: 003592 9151858, E-mail: international@gbs-bg.com, Факс: 003592 8575031

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предметът на договора включва: - Временно строителство - подготовка за строителство, мобилизация и демобилизация; - Доставка на необходимите материали и оборудване, с изключение на тези доставяни от Възложителя; - Изготвяне на документация за имотите, засегнати при строителството, идентификация на собствениците или на ползвателите/арендаторите на земи, определяне размера на обезщетенията за унищожена или пропусната реколта от земи и/или нанесени щети по време на строителството, съгласно пазарни оценки, изготвени от лицензиран независим оценител (съгласувани от Възложителя) и провеждане на процедура по договаряне и изплащане на обезщетенията; - Строително – монтажни работи (СМР); - Провеждане на единични и комплексни изпитания; - Съставяне на строителни книжа, изпълнителна и екзекутивна документации; - Кадастрално заснемане на строежа и представяне на документация за нанасяне съгласно изискванията на Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР); - Дейности по приемане и въвеждане в експлоатация на строежа: подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (образец 15); участие в комисия при провеждане на 72-часови проби при експлоатационни условия и подписване на протокол за проведена 72-часова проба при експлоатационни условия (образец 17); предварителни съгласувания за разрешаване ползването на строежа; съдействие на Възложителя при подписване на Протокол за установяване на годността за ползване на строежа (обр. 16) и получаване на Разрешение за ползване.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

320

ІII.7) Стойност, посочена в договора
15155155 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

02.08.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: т. 4.6.3. от договор № 4848/11.02.2021г.; Преди промяната: т. 4.6.3. Стойността на работите по представената Актуализирана количествено-стойностната сметка не може да надвишава стойността на т. 1.2. от Ценовата листа – Приложение № 1 към Ценовото предложение (Приложение № 3). ; След промяната: С Допълнително споразумение № 1 от 31.03.2022 г. се прави следното изменение: "1. Да отпаднат видове и количества строително - монтажни работи от количествено - стойностна сметка, респективно от т. 1.2. от Ценова листа - приложение № 1 към Ценово предложение (приложение № 3 към договор № 4848/11.02.2021г.), с обща стойност 293 672,29 лева (двеста деветдесет и три хиляди шестстотин седемдесет и два лв. и двадесет и девет ст.) без ДДС, посочени в Таблица на отпадналите количества и видове работи - приложение № 1 към допълнително споразумение № 1. 2. Да се изпълнят допълнителни видове и количества СМР с обща стойност 293 671,96 лева (двеста деветдесет и три хиляди шестстотин седемдесет и един лв. и деветдесет и шест ст.) без ДДС, посочени в Таблица на допълнително възникналите количества и видове работи, раздел „Дейности, предвидени в т.1.2. от Ценовата листа" - приложение № 2 към допълнително споразумение № 1. 3. Да се изпълнят непредвидените видове и количества СМР на обща стойност 214 097,94 лева (двеста и четиринадесет хиляди и деветдесет и седем лв. и деветдесет и четири ст.) без ДДС, посочени в Таблица на допълнително възникналите количества и видове работи, раздел „Дейности, предвидени в стойността по т.1.3. от Ценовата листа" - приложение № 2 към допълнително споразумение № 1. 4. Отчитането на действително изпълнените видове и количества строително-монтажни работи да се извършва по Актуализирана количествено-стойностна сметка на обща стойност 14 487 324,61 лв. (четиринадесет милиона четиристотин осемдесет и седем хиляди триста двадесет и четири лв. и шестдесет и една ст.) без ДДС - приложение № 3 към допълнително споразумение № 1, с което общата стойност по договор № 4848/11.02.2021 г. не се надвишава. 5. Клаузата на т. 4.6.3. от договора да се промени, както следва: "Стойността на работите от актуализираната количествено-стойностна сметка не може да надвишава сбора от стойностите на т. 1.2. и т. 1.3. от Ценовата листа - Приложение № 1 към Ценовото предложение (Приложение № 3 към договора).".; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т.1 от ЗОП и т.4.6. от договор N 4848/11.02.2021 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
15153197.81 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

1. Срокът, посочен в т. III. 6) „Срок за изпълнение" от 320 календарни дни е считано от датата на подписване на договора до датата на подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (образец 15) без забележки, съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 2. Договорът е изпълнен в пълен обем. Разликата между стойността по т. III.7) "Стойност, посочена в договора (в цифри)" и стойността по т. IV.6) „Информация за изплатената сума по договора (в цифри)" се дължи на обстоятелството, че всички завършени, приети и съответно разплатени от „Булгартрансгаз" ЕАД дейности по договора са на база действителното им изпълнение. 3. Датата посочена в т. IV. 1) „Дата на приключване" е датата, на която е изпълнено последното дължимо плащане по договора.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

05.10.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Надя Дамева Стойкова
VII.2)
Длъжност: и.д. Директор на Дирекция "Обществени поръчки" и пълномощник на Изпълнителния директор на "Булгартрансгаз" ЕАД, съгласно пълномощно с изх. № БТГ 92-01-145/18.08.2022 г.