Версия за печат

00210-2017-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Й. Деливерски, България 1000, София, Тел.: 00359 2985936154, E-mail: j.deliversky@nra.bg, Факс: 00359 298593097

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://old.nra.bg/news?id=4423.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на офис обзавеждане, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя координатор, с уточнени количества по единични цени, съгласно ценово предложение на избрания за Изпълнител в мини-процедурата. Доставките ще бъдат извършвани до работни помещения, находящи се в административни сгради на ТД на НАП Пловдив на територията на гр. Пловдив В срока на действие на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 60 от 02.06.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, бул. Цариградско шосе №139,, България 1784, София, Тел.: 00359 029766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 00359 029766896

Интернет адрес/и:

URL: www.office1.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Пловдив

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
17800 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

30.09.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
17759.28 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на договора е 12 месеца от датата на сключване на договора или до изчерпване на предвидения финансов ресурс в рамките на този срок, но не повече от една година от крайния срок на рамковото споразумение, съгласно чл. 113, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Срокът на СПОР РС № 7/15.03.2018 е удължен до 30.09.2022, което автоматично удалжава и срока на договора. Максимално допустимата стойност по договора е до 17 800 лева без ДДС, като възложителят не е длъжен да я усвои изцяло. Последното плащане е извършено на 23.09.2022 г., с което са уредени всички взаимоотношения между страните. Изпълнението по договора приключва с изтичане на неговия срок, а именно 30.09.2022 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

05.10.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Гавраил Борисов Забуртов
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител съгласно заповед № ЗЦУ-ОПР 26/23.08.2022 г. на изп. директор на НАП.