Версия за печат

00502-2020-0010

BG-Варна:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 103562052

BG331, УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД, бул. „Христо Смирненски“ № 1, За: Елена Дишлиева, България 9010, Варна, Тел.: 052 978896, E-mail: op@svetamarina.com, Факс: 052 978896

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svetamarina.com.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=36.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Представляващ лечебно заведение, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 16 от ЗОП

I.3) Основна дейност

Здравеопазване



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: Р-379 от 12.06.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00502-2020-0010
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Рамков договор за извършване на текущи и аварийни ремонти в сградите и инфраструктурата на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД за срок от 2 години


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 9043 II от 21.09.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG331, Промишлено и гражданско строителство, р-н Приморски, бул. Цар Освободител № 88, България 9002, Варна, Тел.: 0886 062374, E-mail: pgs_vn@abv.bg, Факс: 052 510615

Интернет адрес/и:

URL: www.pgsbg.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Рамков договор за извършване на текущи и аварийни ремонти в сградите и инфраструктурата на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД за срок от 2 години

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност, посочена в договора
84497.18 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

26.09.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 24.06% от предмета на договора
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
200465.75 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Поради техническа невъзможност рамковото споразумение с тримата изпълнители е обявено с три отделни обявления за възлагане. Обявената стойност на всеки от договорите е сбор от единичните цени за всяка обособена позиция, съгласно ценовото предложение на избрания участник. Сумата на реално възложените и изпълнени дейности след проведени и възложени на конкретния изпълнител вътрешно конкурентни избори е в размер на 200 465.75 лв. Изпълнението на договора е 24.06 % спрямо обща стойност на рамково споразумение в размер на 833 333,33 лв.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

30.09.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Марта Александрова Дракова
VII.2)
Длъжност: Директор „Икономически дейности“, упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно заповед № Р-410 от 09.12.2021 на Изпълнителния директор на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД