Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
I.1)
Наименование и адрес
I.2)
Вид на възложителя
Регионален или местен орган
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
II.1)
Обект на поръчката
ІI.2)
Процедурата е открита с решение
№: 1016 от 24.09.2019 г.
ІI.3)
Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00159-2019-0013
ІI.4)
Описание на предмета на поръчката
обект1.с.Черна,ул.„Девета“-519м– Улицата е от второстепенната улична мрежа и е в V-ти клас–събирателна, с много стара асфалтова настилка,която е силно повредена с множество мрежовидни пукнатини,кръпки и разрушения и преминава през застроен район в централната част на населеното място.
Обект2.с.Ф.Денково,ул.„Единадесета“-435 м-Улицата е от второстепенната улична мрежа и е в V-ти клас–събирателна, с много стара асфалтова настилка,която е силно повредена с множество мрежовидни пукнатини,кръпки и разрушения и преминава през застроен район в централната част на населеното място.
обект3.с.Бенковски,ул. „24-та“-576 м–Улицата е с трошенокаменна настилка,която е силно замърсена и с множество разрушения и преминава през застроен район в централната част на населеното място.
Рехабилитацията на горепосочените улици обхваща изпълнението на комплекс от ремонтни работи, които имат за цел да възстанновят експлоатационното им състояние.
III: Условия на договора
ІII.1)
Номер на договора: 86 от 30.07.2020 г.
ІII.2)
Договорът е сключен след
процедура за възлагане на обществена поръчка
Поръчката е възложена на обединение
III.3)
Изпълнител по договора
BG411, КОПЕКС И КО ЕООД, район Витоша, ул. Пирин №91, ет.3, офис 4, България 1618, София, Тел.: 0888 957744, E-mail: kopeks@abv.bg, Факс: 02 8549510
Изпълнителят е МСП: не
ІII.4)
При изпълнението участват подизпълнители
ІII.5)
Предмет на договора
„Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа на територията на с. Черна, с. Фелдфебел Дянково и с. Бенковски, общ. Добричка“
ІІI.6)
Срок на изпълнение
ІII.7)
Стойност, посочена в договора
271270.83 BGN без ДДС
III.8)
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.
IV: Приключване на договора
ІV.1)
Дата на приключване
ІV.3)
Договорът е изменян
Променено условие: Договор №86 от 30.07.2020г. за изпълнение на обществена поръчка с предмет: „Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа на територията на с. Черна, с. Фелдфебел Дянково и с. Бенковски, общ. Добричка“ е изменен на основание чл.116,ал.1, т.7 от ЗОП с подписване на Допълнително споразумение №1 от 29.09.2021г., с което са направят следните изменения в договора: "2.Остатъка от дължимата сума се заплаща след съставяне на констативен акт образец №15 в съответствие с наредба №3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за установяване на годността за приемане на подобект (улица) и след въвеждане в експлоатация на обекта. Възложителят заплаща пълният размер на дължимата сума след приспадане на платения аванс, след представяне на издадена от Изпълнителя на Възложителя фактура и след отпускане на безлихвен заем по Договор №BG06RDNP001-7.001-0028-C01 от 17.05.2019г. за предоставяне на БФП по подмярка 7.2 от ПРСР 2014-2020 от централния бюджет по ПМС №215 от 5.10.2018г.; Преди промяната: След съставяне на Констативен акт образец № 15 в съответствие с Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за установяване на годността за приемане на подобект /улица/, както и след издаване на фактура от Изпълнителя към Възложителя за извършеното строителство, Възложителят заплаща пълния размер на дължимата сума, след приспадане на платения аванс. Заплащане се извършва за всеки подобект /улица/ в срок от 30 (тридесет) дни след представяне на издадена от Изпълнителя на Възложителя фактура. ; След промяната: "2.Остатъка от дължимата сума се заплаща след съставяне на констативен акт образец №15 в съответствие с наредба №3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за установяване на годността за приемане на подобект (улица) и след въвеждане в експлоатация на обекта. Възложителят заплаща пълният размер на дължимата сума след приспадане на платения аванс, след представяне на издадена от Изпълнителя на Възложителя фактура и след отпускане на безлихвен заем по Договор №BG06RDNP001-7.001-0028-C01 от 17.05.2019г. за предоставяне на БФП по подмярка 7.2 от ПРСР 2014-2020 от централния бюджет по ПМС №215 от 5.10.2018г.; Правно основание: Изменение не е съществено и е допустимо на основание чл.116, ал.1, т.7 от ЗОП.
ІV.4)
Договорът е изпълнен в срок
ІV.5)
Договорът е изпълнен в пълен обем
ІV.6)
Информация за изплатената сума по договора
271270.83 BGN без ДДС
ІV.7)
Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки
V: Допълнителна информация
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
VII: Възложител
VII.1)
Трите имена: Румяна Димитрова Иванова
VII.2)
Длъжност: Зам.-кмет ХДЕППИП, Възложител съгласно Заповед №1279/02.12.2019г