Версия за печат

00159-2019-0013

BG-Добрич:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000852188

BG332, Община Добричка, ул. Независимост №20, За: Ели Петрова, България 9300, Добрич, Тел.: 058 600889, E-mail: obshtina@dobrichka.bg, Факс: 058 600889

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.dobrichka.bg/bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://dobrichka.bg/profile/orders/O-24092019-298#event-1325.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 1016 от 24.09.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00159-2019-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обект1.с.Победа,ул.„Шеста“-318м–от второстепенната улична мрежа и е V-ти клас–събирателна,с много стара асфалтова настилка,силно повредена с множество мрежовидни пукнатини,кръпки и разрушения и преминава през застроен район в централната част на селото.Обект2 с.Ст.Караджа,ул.„Дунав“-269м-от второстепенната улична мрежа и е в V клас–събирателна,със стара асфалтова настилка,силно повредена с множество мрежовидни пукнатини,кръпки и разрушения и преминава през застроен район в централната част на селото.Обект3.с.Овчарово,ул.„Девета“-422м–от второстепенната улична мрежа и е V клас–събирателна,с добре оформени елементи,с асфалтова настилка,която е силно повредена с множество мрежовидни пукнатини и кръпки и преминава през застроен район в централната част на селото.Обект4.с.Котленци,ул.„Десета“-204м–Улицата е с трошенокаменна настилка,която е силно замърсена и с множество разрушения и преминава през застроен район в централната част на населеното място.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 5 от 15.01.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КОПЕКС И КО ЕООД, район Витоша, ул. Пирин №91, ет.3, офис 4, България 1618, София, Тел.: 0888 957744, E-mail: kopeks@abv.bg, Факс: 02 8549510

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Обект1.с.Победа,ул.„Шеста“-318м–от второстепенната улична мрежа и е V-ти клас–събирателна,с много стара асфалтова настилка,силно повредена с множество мрежовидни пукнатини,кръпки и разрушения и преминава през застроен район в централната част на селото.Обект2 с.Ст.Караджа,ул.„Дунав“-269м-от второстепенната улична мрежа и е в V клас–събирателна,със стара асфалтова настилка,силно повредена с множество мрежовидни пукнатини,кръпки и разрушения и преминава през застроен район в централната част на селото.Обект3.с.Овчарово,ул.„Девета“-422м–от второстепенната улична мрежа и е V клас–събирателна,с добре оформени елементи,с асфалтова настилка,която е силно повредена с множество мрежовидни пукнатини и кръпки и преминава през застроен район в централната част на селото.Обект4.с.Котленци,ул.„Десета“-204м–Улицата е с трошенокаменна настилка,която е силно замърсена и с множество разрушения и преминава през застроен район в централната част на населеното място.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

110

ІII.7) Стойност, посочена в договора
243913.21 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

24.08.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Договор №5 от 15.01.2021г. за изпълнение на обществена поръчка с предмет: „Реконструкция и рехабилитация на уличната мрежа на територията на с. Победа, с. Котленци, с. Стефан Караджа и с. Овчарово, общ. Добричка“ е изменен на основание чл.116,ал.1, т.7 от ЗОП с подписване на Допълнително споразумение №1 от 29.09.2021г., с което са направят следните изменения в договора: "2.Остатъка от дължимата сума се заплаща след съставяне на констативен акт образец №15 в съответствие с наредба №3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за установяване на годността за приемане на подобект (улица) и след въвеждане в експлоатация на обекта. Възложителят заплаща пълният размер на дължимата сума след приспадане на платения аванс, след представяне на издадена от Изпълнителя на Възложителя фактура и след отпускане на безлихвен заем по Договор №BG06RDNP001-7.001-0028-C01 от 17.05.2019г. за предоставяне на БФП по подмярка 7.2 от ПРСР 2014-2020 от централния бюджет по ПМС №215 от 5.10.2018г.; Преди промяната: След съставяне на Констативен акт образец № 15 в съответствие с Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за установяване на годността за приемане на подобект /улица/, както и след издаване на фактура от Изпълнителя към Възложителя за извършеното строителство, Възложителят заплаща пълния размер на дължимата сума, след приспадане на платения аванс. Заплащане се извършва за всеки подобект /улица/ в срок от 30 (тридесет) дни след представяне на издадена от Изпълнителя на Възложителя фактура. ; След промяната: "2.Остатъка от дължимата сума се заплаща след съставяне на констативен акт образец №15 в съответствие с наредба №3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за установяване на годността за приемане на подобект (улица) и след въвеждане в експлоатация на обекта. Възложителят заплаща пълният размер на дължимата сума след приспадане на платения аванс, след представяне на издадена от Изпълнителя на Възложителя фактура и след отпускане на безлихвен заем по Договор №BG06RDNP001-7.001-0028-C01 от 17.05.2019г. за предоставяне на БФП по подмярка 7.2 от ПРСР 2014-2020 от централния бюджет по ПМС №215 от 5.10.2018г.; Правно основание: Изменение не е съществено и е допустимо на основание чл.116, ал.1, т.7 от ЗОП.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
232193.75 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

20.09.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румяна Димитрова Иванова
VII.2)
Длъжност: Зам.-кмет ХДЕППИП, Възложител съгласно Заповед №1279/02.12.2019г.