Версия за печат

00227-2019-0014

BG-Своге:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000776502

BG412, Община Своге, ул. Алаександър Стамболийски №7, За: Д.Радкова - Гл.експ.ОП, България 2260, Своге, Тел.: 0726 22124, E-mail: d.vutova@svoge.bg, Факс: 0726 22539

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.svoge.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.svoge.bg/?page_id=23791.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 827 от 24.06.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00227-2019-0014
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителството по проект “Изграждане на комплекс за социални услуги за лица с психични разстройства в Община Своге“


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 465 от 25.10.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ОБЕДИНЕНИЕ ЕВРО БИЛД СВОГЕ, ж.к. Хаджи Димитър, ул. Баба Вида №1, България 1510, София, Тел.: 0879 100602, E-mail: industry_gr@abv.bg, Факс: 0879 100602

Интернет адрес/и:

URL: www.svoge.bg.

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG411, СТРОЙ ИНДЪСТРИ ГРУП ЕООД, ж.к. Хаджи Димитър, ул. Баба Вида №1, България 1510, София, Тел.: 0879 100602, E-mail: industry_gr@abv.bg, Факс: 0879 100602

Интернет адрес/и:

URL: www.svoge.bg.

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ИНТЕРХОЛД ЕООД, бул.България №73, вх.Б, ет.2, ап.Б6-208, България 1404, София, Тел.: 0896 63426, E-mail: tender@interhold.bg, Факс: 0896 63426

Интернет адрес/и:

URL: www.svoge.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на строителството по проект “Изграждане на комплекс за социални услуги за лица с психични разстройства в Община Своге“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

400

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1242350 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

02.08.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Чл. 4., ал.1 от договор №465 от 25.10.2019г.; Преди промяната: Чл. 4. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията по настоящия договор по банков път, по посочена в ал. 3 банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, на части, по следния начин: 1.Авансово плащане в размер до 35 % (тридесет и пет процента) от общата стойност на договора. Авансово плащане се извършва в срок до 5 дни след превеждане на аванс от Управляващия орган по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020. Авансовото плащане се приспада изцяло от дължимите междинни плащания, като изплатеният аванс следва да бъде напълно приспаднат не по-късно от извършването на четвъртото междинно плащане. 2.Междинни плащания: общият размер на авансовото и междинните плащания е до 80 % (осемдесет процента) от общата стойност на договора. Междинни плащания се извършват след представяне на фактура, за действително извършени работи съгласно протокол за предаване на работния проект или КСС към одобрения инвестиционен проект, при наличие на изискуемите актове/протоколи съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 год. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, издаден разходооправдателен документ, както и документи доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност, в срок до 5 дни след превеждане на сумите по направените искания за междинно плащане от Управляващия орган по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020. Минималната стойност за искане за междинно плащане е 10 % от стойността на договора. 3.Окончателното плащане е в размер на разликата получена, като от одобрените и подлежащи на разплащане разходи по дейностите, включени в настоящата поръчка, съобразно стойността на договора, се приспаднат извършените авансови и междинни плащания към изпълнителя. Окончателно плащане се осъществява след представяне на фактура, за реално изпълнени дейности, установени със съответните документи след датата на подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – Приложение № 15 към чл.7, ал.3, т.15 от Наредба №3/2003г. съставяне на актове и протоколи по време на строителството, в срок до 5 дни след превеждане на сумата от Управляващия орган по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020. ; След промяната: Чл. 4. (1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията по настоящия договор по банков път, по посочена в ал. 3 банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, на части, по следния начин: 1.Авансово плащане в размер до 35 % (тридесет и пет процента) от общата стойност на договора. Авансово плащане се извършва в срок до 5 дни след превеждане на аванс от Управляващия орган по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020. Авансовото плащане се приспада изцяло от дължимите междинни плащания, като изплатеният аванс следва да бъде напълно приспаднат не по-късно от извършването на четвъртото междинно плащане. 2.Междинни плащания: общият размер на авансовото и междинните плащания е до 98 % (деветдесет и осем процента) от общата стойност на договора. Междинни плащания се извършват след представяне на фактура, за действително извършени работи съгласно протокол за предаване на работния проект или КСС към одобрения инвестиционен проект, при наличие на изискуемите актове/протоколи съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 год. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, издаден разходооправдателен документ, както и документи доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност, в срок до 5 дни след превеждане на сумите по направените искания за междинно плащане от Управляващия орган по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020. Минималната стойност за искане за междинно плащане е 10 % от стойността на договора. 3.Окончателното плащане е в размер на разликата получена, като от одобрените и подлежащи на разплащане разходи по дейностите, включени в настоящата поръчка, съобразно стойността на договора, се приспаднат извършените авансови и междинни плащания към изпълнителя. Окончателно плащане се осъществява след представяне на фактура, за реално изпълнени дейности, установени със съответните документи след датата на подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа – Приложение № 15 към чл.7, ал.3, т.15 от Наредба №3/2003г. съставяне на актове и протоколи по време на строителството, в срок до 5 дни след превеждане на сумата от Управляващия орган по Оперативна програма „Региони в растеж" 2014-2020. ; Правно основание: Чл.116, ал.1, т.7 от ЗОП
Променено условие: Номер на Договор №465 от 25.10.2019г.; Преди промяната: Договор №465 от 25.10.2019г.; След промяната: Договор № 465 от 25.10.2019г. BG16RFOP001-5.002-0027-C01-S-01.; Правно основание: Чл.116, ал.1, т.7 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 274
Причини за забавянето: Просрочен е срока за израбоване на проекта.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1218589.77 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 1187.43 BGN

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

15.09.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж.ВАЛЕНТИН АСЕНОВ МИХАЙЛОВ
VII.2)
Длъжност: ЗАМЕСТНИК КМЕТ НА ОБЩИНА СВОГЕ (съгласно заповед №2005 от 30.12.2020г.)