Версия за печат

00575-2018-0001

BG-Раковски:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471543

BG421, ОБЩИНА РАКОВСКИ, пл. България № 1, За: Мирослав Милев - Ст. юрисконсулт на Община Раковски, Ана Маджарска - Гл. счетоводител на Община Раковски, България 4150, Раковски, Тел.: 00359 31512369; 00359 31512036, E-mail: oa@rakovski.bg, Факс: 00359 31512361

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.rakovski.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://rakovski.bg/profile/index.php%20.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ОПЗ - 1 от 24.01.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00575-2018-0001
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на обществената поръчка е: „ДОСТАВКА НА НОВ МИНИ ЧЕЛЕН ТОВАРАЧ ЗА нуждите на ОП „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ПРЕВЕНЦИЯ“. Начин на плащане - разсрочено при следните последователни вноски: - 2018 г. – 30 % - 2019 г. – 20 % - 2020 г. – 20 % - 2021 г. – 20 % - 2022 г. – 10 % Срокът за изпълнение на поръчката е 90 (деветдесет) календарни дни, като същият тече от влизане в сила на договора за възлагане на обществената поръчка.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 450 от 24.04.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, СИ ЕМ ЕЛ БЪЛГАРИЯ АД, Промишлена зона Север - Казичене, ул. Околовръстен път № 438, България 1588, София, Тел.: 00359 888021893, E-mail: h.dicheva@cml.bg, Факс: 00359 888021893

Интернет адрес/и:

URL: www.cml.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"ДОСТАВКА НА НОВ МИНИ ЧЕЛЕН ТОВАРАЧ ЗА нуждите на ОП "БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ПРЕВЕНЦИЯ"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

90

ІII.7) Стойност, посочена в договора
179500 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

08.09.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Самият договор не е изменен в текста, но страните са сключили допълнително споразумение, съгласно което се споразумяват фактурирането да бъде насочено към общинско предприятие "Благоустрояване и превенция".; Преди промяната: Текстът на договора не е изменен с допълнителното споразумение, което касае първичните счетоводни документи.; След промяната: Текстът на договора не е изменен с допълнителното споразумение, което касае първичните счетоводни документи.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 5 от ЗОП (2018 г.)
Променено условие: Несъществено изменение на договорa, изразяващо се в оправяне на допусната техническа грешка. Грешката се изразява в следното: в точка (v) от алинея (3.2.) на Договора е налице несъответствие между изписаното цифром и изписаното словом, както следва: „Възложителят заплаща 10 % (с думи: двадесет процента) (окончателно плащане) от цената по алинея (2.1) през 2022 г.“ Страните приемат, че меродавно е изписаното цифром, поради което се налага изписаното словом да бъде приведено в съответствие.; Преди промяната: „Възложителят заплаща 10 % (с думи: двадесет процента) (окончателно плащане) от цената по алинея (2.1) през 2022 г.“; След промяната: „Възложителят заплаща 10 % (с думи: десет процента) (окончателно плащане) от цената по алинея (2.1) през 2022 г.“; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 7 и ал. 5 от ЗОП (2021 г.)
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
179500 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Последното плащане от страна на Възложителя е извършено на 08.09.2022 г., с което договорът се счита за изпълнен. С публикуване на настоящото обявление, Възложителят освобождава гаранцията за добро изпълнение - сумата в размер на 8 975 лв., като я връща на Изпълнителя.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

15.09.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Павел Андреев Гуджеров
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Раковски