Версия за печат

00692-2020-0021

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130367715

BG411, УМБАЛ Света Анна - София АД, ж.к. Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1, За: Боян Авджийски, България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: otdel.opd@abv.bg, Факс: 02 9759011

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.sveta-anna.eu/bg/Profil-na-kupuvacha_p35.html.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 39 от 12.06.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00692-2020-0021
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на процедурата е поддръжка на ВиК инсталации и текущ ремонт на сградния фонд по Архитектурно-строителна част на УМБАЛ "Света Анна"- София АД /Строително ремонтни работи/ в зависимост от конкретните потребности на Възложителя. Подробно описание на строително ремонтните работи по вид е представено в техническата спецификация, изготвена от Възложителя, и приложена към документацията за участие в процедурата. Техническата спецификация включва видовете строително-ремонтни дейности и материалите, вложени в тях. Офертите на участниците за изпълнение на поръчката трябва да са в пълно съответствие с Техническата спецификация и изискванията, посочени в документацията, изготвена от Възложителя. Участниците подават само една оферта за изпълнение на поръчката, като не се допуска представяне на варианти. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 месеца или до усвояване на сумата от 1 000 000 лева без ДДС.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ДОП-8 от 06.01.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Сити Строй 63 ЕООД, ул. Позитано №9, бл. Бизнес сграда 1, вх. Б, ет.4, офис 11, България 1000, София, Тел.: 08 87352869, E-mail: city-63@abv.bg, Факс: 08 87352869

Интернет адрес/и:

URL: www.city-63.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Поддръжка на ВиК инсталации и текущ ремонт на сградния фонд по Архитектурно-строителна част на УМБАЛ "Света Анна"- София АД

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

06.01.2021 г. 

Крайна дата

25.07.2022 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1000000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

25.07.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Раздел ІІ „ЦЕНА НА ДОГОВОРА“, т.5; Преди промяната: Общата стойност за извършване на видовете строителни работи по поддръжка на ВиК инсталации и текущ ремонт на сградния фонд по АС част е в размер до 1 000 000,00 лева без ДДС или до 1 200 000,00 лева с ДДС и включва труд и материали.; След промяната: Общата стойност за извършване на видовете строителни работи по поддръжка на ВиК инсталации и текущ ремонт на сградния фонд по АС част е в размер до 1 490 000,00 лева без ДДС или до 1 788 000,00 лева с ДДС и включва труд и материали.; Правно основание: чл.116, ал. 1 т. 3 от ЗОП
Променено условие: Раздел ІХ „СРОК НА ДОГОВОРА. ПРЕКРАТЯВАНЕ“; Преди промяната: 5. Договорът може да бъде прекратен с отпадане на основанието, въз основа на което този договор е сключен.; След промяната: 5. Договорът може да бъде прекратен с отпадане на основанието, въз основа на което този договор е сключен. 5.1 Настоящият договор се прекратява към датата на сключване на договор по обществена поръчка с предмет Поддръжка на ВиК инсталации, топлопреносна мрежа и текущ ремонт на сградния фонд по Архитектурно-строителна част на УМБАЛ "Света Анна" – София АД, публикувана с УИН 00692-2021-0051 в ЦАИС ЕОП и открита с Решение № F162351 от 26.10.2021 година на изпълнителния директор на УМБАЛ „Света Анна“ - София АД.; Правно основание: чл.116, ал. 1 т. 3 от ЗОП
Променено условие: Раздел ІV. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; Преди промяната: 1.15.Да внесе гаранция за изпълнение на договора – парична сума, внесена по банкова сметка на лечебното заведение, банкова гаранция или застраховка в размер на 50 000,00 лева, представляваща 5% от стойността на договора без ДДС, с валидност не по-малко от 60 (шестдесет) дни след изтичане срока на договора.; След промяната: ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да внесе гаранция за изпълнение на договора – парична сума, внесена по банкова сметка на лечебното заведение, банкова гаранция или застраховка в размер на 24 500 лева, представляваща 5% от разликата между първоначалната стойност на договора и стойността, увеличена с настоящото допълнително споразумение.; Правно основание: чл.116, ал. 1 т. 3 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 67.35% от предмета на договора
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1003537.71 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 3333.6 BGN

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

26.08.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Славчо Сотиров Близнаков
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор