Версия за печат

00210-2019-0025

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831601932

BG411, Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, бул. Княгиня Мария Луиза № 114 Б, За: Елена Георгиева - главен експерт ОПМ, дирекция УСОП, България 1233, София, Тел.: 02 8080999, E-mail: Elena.Georgieva@saref.government.bg, Факс: 02 9559476

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://aref.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет,13813.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: УС-716/2/ от 15.12.2021 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0025
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на ДАБ при МС по сключено Рамково споразумение № СПОР-5/02.06.2020 г. на Централния орган за покупки


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: УС-40 от 27.01.2022 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 0700 10770, E-mail: zop.order@office1.bg, Факс: 0700 10770

Интернет адрес/и:

URL: https://www.office1.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на ДАБ при МС по сключено Рамково споразумение № СПОР-5/02.06.2020 г. на Централния орган за покупки

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

27.01.2022 г. 

Крайна дата

24.08.2022 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
6248 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

24.08.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 36.16% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Възложителят не е длъжен да поръча цялото прогнозно количество, а е правил заявки съобразно потребностите си. Освен това изпълнителят не е доставил заявена стока на стойност 1125 лв. без ДДС, поради което му е наложена санкция (посочена в раздел ІV.7 от Обявлението за приключване на договора за обществена поръчка)
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
2259.38 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 56.25 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Недоставяне на заявен артикул на стойност 1125 лв. без ДДС (неустойка по чл. 20 от договора - 5% от стойността на недоставения артикул без ДДС).

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

26.08.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: МАРИАНА КОЦЕВА ТОШЕВА
VII.2)
Длъжност: Председател на Държавната агенция за бежанците при Министерския съвет