Версия за печат

00277-2020-0016

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831609046

BG411, Топлофикация София ЕАД, ул. Ястребец № 23 Б, За: Ина Милкова, България 1680, София, Тел.: 02 9033107, E-mail: i.milkova@toplo.bg, Факс: 02 8594149

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://zop.toplo.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://zop.toplo.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20200527FkSu4295931.

I.4) Основна дейност

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ОП-Р-27 от 27.05.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00277-2020-0016
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Изпълнението на строително-монтажните работи (СМР) се извършва в съответствие с част трета „Строителство“ от ЗУТ. Обектът на СМР:„М16-II-9 - Реконструкция на топлопроводни отклонения от камера №СГ – 12 – Д12 на ул. "Проф. Стоян Киркович" /ул. „31 януари“/ за бл. 35,36 и 38 в кв. 5 и резиденция на КНДР в кв. 4, от камера №СГ – 12 – Д13 за бл. 42,43,44 и 45 в кв. 4 – жк. „Дървеница“ представлява строеж трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ. Строежът попада в трета група съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и приемане на СМР, и въвеждане на обекта в експлоатация се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на приложимата нормативна уредба, в т.ч. Закон за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове към него; техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване; и минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР. Описание на съществуващото положение и подробно изискванията към изпълнение на обществената поръчка се съдържат в РАЗДЕЛ ІІ. ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ И ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА от документацията за обществената поръчка. Видовете строително-монтажни работи, които подлежат на изпълнение и техните количества, са описани в приложената за остойностяване Количествена сметка – Образец № 7 към документацията за обществената поръчка. В чертежите, част от инвестиционния проект, публикувани на Профила на купувача на Възложителя, в досието на настоящата обществена поръчка се съдържа допълнителна информация за дълбочината на изкопите, конфигурацията на цялото трасе и спецификата на конкретния Обект.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д-ОП-179 от 15.12.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Обединение Монтажи ДЛВ ДЗЗД, бул. Илиянци № 72, България 1220, София, Тел.: 02 9204038, E-mail: office@montagi-co.com, Факс: 02 9201585

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Монтажи Ко ЕООД, бул. Илиянци № 72, България 1220, София, Тел.: 02 9204038, E-mail: office@montagi-co.com, Факс: 02 9201585

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG414, ДЛВ ЕООД, ж.к. Църква, ул. Кралевски път № 1, България 2308, Перник, Тел.: 0076 971000, E-mail: office@dlv.bg, Факс: 0076 670407

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Изпълнение на строително-монтажни работи за обект: „М16-II-9 - Реконструкция на топлопроводни отклонения от камера №СГ – 12 – Д12 на ул. "Проф. Стоян Киркович" /ул. „31 януари“/ за бл. 35,36 и 38 в кв. 5 и резиденция на КНДР в кв. 4, от камера №СГ – 12 – Д13 за бл. 42,43,44 и 45 в кв. 4 – жк. „Дървеница“”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

75

ІII.7) Стойност, посочена в договора
590830.7 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

10.08.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Общата прогнозна стойност на Договора и размера на гаранцията за изпълнение; Преди промяната: 1. Обща прогнозна стойност на Договора - 590 830,70 лв. без ДДС. 2. Размер на гаранцията за изпълнение - 17724,92 лв. без ДДС.; След промяната: 1.Обща прогнозна стойност на Договора - 649 267,69 лв. без ДДС, като увеличението е в размер на сумата от 58 436,99 лв. без ДДС за извършване на допълнителни СМР, извън предвидените съгласно чл. 3, ал. 1 от Договора. 2. Във връзка с необходимите промени в общата стойност на Договора, гаранцията за изпълнение, предвидена в чл. 10, ал. 1, следва да се измени в размер на 19 478,03 лв., като първоначално представената гаранция следва да се допълни със сумата от 1 753,11 лв.; Правно основание: На основание чл. 116, an. 1, т. 1 и т. 3 от Закона за обществените поръчки (ЗОИ) и чл. 14, ал. 1 и ал. 3 във връзка с чл. 3, ал. 4 от Договор № Д-ОП-179/15.12.2020 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 63
Причини за забавянето: Съгласно утвърдения график, определеният за изпълнение срок от 75 дни съгласно чл. 2, ал. 2 от Договора не е спазен: За обекта е изготвен график, утвърден от Гл. инж. ТПМ на ТР „София Изток“ за изпълнение с времетраене съгласно чл. 2, ал. 2. – 75 календарни дни с начало 02.08.2021 г. и край 15.10.2021 г.; Този график не е спазен от изпълнителя, за което той е надлежно уведомен с писма П-11675/12.10.2021 г. и П-12009/19.10.2021 г. Съгласно писмо П-11675/12.10.2021 г. неизпълнените към датата му монтажни дейности на обекта са на стойност 147 419,01 лв. без ДДС, което съгласно чл. 13, ал. 1 формира неустойка от 73,71 лв. без ДДС за всеки ден закъснение. Писмото за пускане на топлоподаването е с дата 13.10.2021 г., което определя общо 3 дни закъснение. Това означава, че от сумата за окончателно разплащане трябва да се приспаднат 3 х 73,71 = 221,13 лв. без ДДС. Констативният протокол за приемане от експлоатационния персонал на ТР „София Изток“ е подписан на 17.12.2021 г., което определя общо 63 дни закъснение. Съгласно писмо П-12009/19.10.2021 г. неизпълнените пътно – възстановителни дейности са на стойност 145 606,59 лв. без ДДС, което означава по 72,80 лв. без ДДС за всеки ден закъснение, и от сумата за окончателно разплащане трябва да се приспаднат още 63 х 72,80 = 4 586,40 лв. без ДДС или обща сума от 4 807,53 лв. без ДДС; Възстановителните дейности са приети с протокол от СО – район „Студентски“ от 31.03.2022 г. Така общото закъснение в изпълнението на обекта се определя на 63 (шестдесет и три) дни спрямо утвърдения график за строителство и е в размер на 4 807,53 (четири хиляди осемстотин и седем лева и петдесет и три стотинки).
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
644124.06 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

25.08.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Александър Александров;Ивайло Епитропов
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор;Председател на управителния съвет