Версия за печат

00277-2020-0015

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831609046

BG411, Топлофикация София ЕАД, ул. Ястребец № 23 Б, За: Ина Милкова, България 1680, София, Тел.: 02 9033107, E-mail: i.milkova@toplo.bg, Факс: 02 8594149

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://zop.toplo.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://zop.toplo.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20200527Plhf4282614.

I.4) Основна дейност

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ОП-Р-26 от 27.05.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00277-2020-0015
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Изпълнението на строително-монтажните работи (СМР) се извършва в съответствие с част трета „Строителство“ от ЗУТ. Обектът на СМР: „М16-II-8 - “Реконструкция на топлопроводни отклонения от камера №СГ – 12 - Д9 и камера №СГ – 12 – Д10 – ж.к. „Дървеница“” представлява строеж трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ. Строежът попада в трета група съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Описание на съществуващото положение и подробно изискванията към изп-е на общ. поръчка се съдържат в РАЗДЕЛ ІІ. от документацията за общ. поръчка. Видовете СМР, които подлежат на изп-е и техните количества, са описани в приложената за остойностяване Количествена сметка – Обр. № 7 към документацията за общ. поръчка. В чертежите, част от инвестиционния проект, публикувани на Профила на купувача на Възложителя, в досието на наст. общ. поръчка се съдържа допълн. информация за дълбочината на изкопите, конфигурацията на цялото трасе и спецификата на конкретния Обект.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д-ОП-181 от 18.12.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Монтажи Ко ЕООД, бул. Илиянци № 72, България 1220, София, Тел.: 02 9204038, E-mail: office@montagi-co.com, Факс: 02 9201585

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Изпълнение на строително-монтажни работи за обект: „М16-II-8 - “Реконструкция на топлопроводни отклонения от камера №СГ – 12 - Д9 и камера №СГ – 12 – Д10 – ж.к. „Дървеница“”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

90

ІII.7) Стойност, посочена в договора
947828.2 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

10.08.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Общата прогнозна стойност на Договора и размера на гаранцията за изпълнение; Преди промяната: 1. Обща прогнозна стойност на Договора - 947 828,20 лв. без ДДС. 2. Размер на гаранцията за изпълнение - 28 434,85 лв. без ДДС. ; След промяната: 1.Обща прогнозна стойност на Договора - 1 031 958,81 лв. без ДДС, като увеличението е в размер на сумата от 84130,61 лева без ДДС за извършване на допълнителни СМР, извън предвидените съгласно чл. 3, ал. 1 от Договора. 2. Във връзка с необходимите промени в общата стойност на Договора, гаранцията за изпълнение, предвидена в чл. 10, ал. 1, следва да се измени в размер на 30 958,76 лв., като първоначално представената гаранция следва да се допълни със сумата от 2 523,91 лв. без ДДС.; Правно основание: На основание чл. 116, ал. 1, т. 1 и т. 3 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и чл. 14, ал. 1 и ал. 3 във връзка с чл. 3, ал. 4 от Договор № Д-ОП-181/18.12.2020 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 10
Причини за забавянето: Съгласно утвърдения график, определеният за изпълнение срок от 90 календарни дни съгласно чл. 2, ал. 2 от Договора не е спазен: за обекта е изготвен график, утвърден за изпълнение с времетраене съгласно чл. 2, ал. 2 от Договора с начална дата 21.06.2021 г. по утвърдения от Главния инженер на ТР „София Изток“ график и край 18.09.2021 г.; Акт образец 2а за откриване на строителна площадка е с дата 18.06.2021 г. графикът за изпълнение, не е спазен по отношение пътно-възстановителните работи, видно от писмо с рег. индекс П-10674/21.09.2021 г.; Констативния протокол за приемане от експлоатационния персонал на ТР „София Изток“ е подписан на 28.09.2021 г., което определя общо 10 (десет) дни закъснение, т.е. от крайната сума за плащане трябва да се приспаднат 10х29,56= 295,60 лв. без ДДС. Констативният протокол за приемане от район „Студентски“ - СО е подписан на 28.02.2022 г., след извършена проверка на място от представители на районната администрация.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1025898.49 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

25.08.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Александър Александров;Ивайло Епитропов
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор;Председател на управителния съвет