Версия за печат

00210-2019-0025

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695235

BG411, Министерство на вътрешните работи, ул. Шести септември № 29, За: Анна Пушкарова, България 1000, София, Тел.: 00359 29823052, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 00359 29813010

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/3ad50fa7-15ca-44e7-a8f2-7b21320e3210/dostavka-kancelarski-materiali-administracii.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ - 8 от 20.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-002
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации. Артикулите, предмет на доставката, са съгласно техническото предложение, представено от участника в процедурата за сключване на Рамково споразумение № СПОР-5/02.06.2020г.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 5785мпд -86 от 19.10.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОЕЛ-98 ООД, бул. Христо Смирненски 53, България 1164, София, Тел.: 00359 29461920, E-mail: toelana@abv.bg, Факс: 00359 28433216

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации. Артикулите, предмет на доставката, са съгласно техническото предложение, представено от участника в процедурата за сключване на Рамково споразумение № СПОР-5/02.06.2020г. на ЦОП.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

19.10.2021 г. 

Крайна дата

01.06.2022 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
39837.33 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

21.07.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 65% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Невъзможност от страна на доставчика "Роел-98" ООД да осигури първоначано оферираните артикули.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
31033.63 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 696.17 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Невъзможност от страна на доставчика "Роел-98" ООД да осигури първоначано оферираните артикули.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

18.08.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Моника Димитрова - Бийчър
VII.2)
Длъжност: Заместник - министър на вътрешните работи - оправомощено длъжностно лице, съгласно заповед рег. № 8121з - 1009/15.08.2022 г. на Министъра на вътрешните работи