Версия за печат

00116-2019-0005

BG-Лом:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000320840

BG312, Община Лом, ул. Дунавска 12, За: Анна Йорданова, Мария Преславова, Цветелина Миронова, България 3600, Лом, Тел.: 0971 69138, E-mail: lom.municipality@lom.egov.bg, Факс: 0971 66026

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://oalom.acstre.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://oalom.acstre.com/section-19-profil_na_kupuvacha.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 897793 от 27.02.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00116-2019-0005
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Строително монтажни работи предмет на поръчката ще се изпълняват по отношение на обект: Укрепване на периодично активно свлачище с идентификационен № MON 24,44238,92,01 и съставните му периодично активни свлачища с № MON 24,44238,92,01,01 и № MON 24,44238,92,01,02 регистрирани в кв. Боруна – гр. Лом.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 116 от 21.06.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, „Каро Трейдинг“ ООД, район „Триадица“, квартал „Гоце Делчев“ (сграда „Крит“), бл. 22, вход В, ап. 1В, България 1404, София, Тел.: 02951-6178, E-mail: karotreiding@abv.bg, Факс: 02951-6178

Интернет адрес/и:

URL: http://karotrading.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

1. Предвидени са строителни работи за изграждане на подпорна стена по бреговата линия на квартала с височина 5,2 м и дължина 850 м. Стената ще се фундира върху пилоти Ф1200, захванати с анкери към ската. Предвидено е понижаване нивото на подпочвените води чрез изпълнение на 2 дренажни ребра и 2 дълбоки дренажни шахти. Дренажно ребро № 1 с дължина 436 м и дълбочина от 2 до 3,5 м и дренажно ребро № 2, което е с дължина 885,48 м и дълбочина от 2 м до 4 м, които се заустват в р. Дунав. Предвиждат се и 2 дълбоки дренажни шахти (кладенци) с диаметър 6 м, всяка оборудвана с по 8 броя радиално включени в нея хоризонтални сондажни дренажа (ХСД) с дължина 70 м всеки, за събиране на дренажните води. За отвеждане на събраните в дренажните шахти води за всяка от тях е предвиден отток (изтичало) до р. Дунав от метални тръби.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

390

ІII.7) Стойност, посочена в договора
6744603.5 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

17.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
6744159.97 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на договора е 390. календарни дни (съгласно предложението за изпълнение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ), но не по-късно от крайната дата за изпълнение на ДБФП и всички последващи го анекси. Срокът за изпълнение започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа (Приложение №2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение №15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). (2) Изпълнението на Договора започва, съответно Срокът за изпълнение започва да тече, след осигуряване на финансиране от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, за което ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ уведомява писмено ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. В съответствие с чл. 114 от ЗОП изпълнението на договора ще се счита за възложено под отлагателното условие след осигурено финансиране по Оперативна програма „Околна среда” 2014-2020.(3) При спиране на строителството по нареждане на Управляващия орган, както и на общински или държавен орган, или по обективни причини, за които ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ няма вина, срокът се удължава съответно с периода на спирането след подписване на Акт образец 10 за установяване състоянието на строежа при спиране на строителството, съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Срокът за изпълнение на СМР се подновява при подписване на Акт образец 11 за установяване състоянието на строежа при продължаване на строителството.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

05.08.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Д-р Георги Гаврилов Георгиев
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Лом