Версия за печат

00118-2019-0025

BG-Сливен:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000590654

BG342, Община Сливен, бул. Цар Освободител 1, За: инж. Милко Харалампиев, инж. Гинка Тужарова, България 8800, Сливен, Тел.: 044 611127, E-mail: g_tujarova@abv.bg, Факс: 044 662350

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://mun.sliven.bg/pk/.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД 15-2667 от 31.10.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00118-2019-0025
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Строителните дейности при поддръжка и ремонт на улична мрежа в гр. Сливен и населените места ще бъдат извършвани на отделни участъци от улици от уличната мрежа, където настилките са силно нарушени. Характерът, обема на видовете СМР и прогнозните количества по видове дейности по конкретните улици и/или участъци от тях, възложени за изпълнение, Възложителят ще задава с възлагателно писмо придружено с: техническо задание и/или количествени сметки и/или схема на ремонтните площи с подробни(сборни) ведомости.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 1 от 17.06.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG342, „Виадукт АБ Бинкос“ ООД, бул. „Хаджи Димитър“ № 41, България 8800, Сливен, Тел.: 044 634122, E-mail: viadukt_ab_binkos@abv.bg, Факс: 044 634122

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Основен ремонт на улици в населени места на територията на Община Сливен”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

31.12.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
999166.67 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

08.02.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 76.93% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Не са изпълнени всички дейности по договор.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
768681 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

27.07.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румен Иванов Иванов
VII.2)
Длъжност: Заместник-кмет, упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно Заповед № РД 15 - 1138 от 25.08.2016 г.