Версия за печат

00210-2019-0025

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

BG411, Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица № 2, За: Михаела Тодорова, България 1051, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: mtodorova@asp.government.bg, Факс: 02 9861198

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://asp.government.bg/bg/public-procurement/procurement.

I.2) Вид на възложителя

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-81 от 20.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0025
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка е "Доставка на канцеларски материали за нуждите на Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури", въз основа на сключено Рамково споразумение № СПОР-5/02.06.2020 г. на ЦОП, с предмет: "Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации", обособена позиция № 1 "Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации".


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ФС01-1469 от 20.11.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОЕЛ-98 ООД, гр. София, р-н Лозенец, бул. Христо Смирненски № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 9461920

Интернет адрес/и:

URL: https://www.roel-98.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предметът на настоящия договор е доставка на канцеларски материали за нуждите на АСП и териториалните й структури.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

20.11.2020 г. 

Крайна дата

01.06.2022 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
267903.65 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

01.06.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 6.17% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: По договора са заявени и изпълнени две периодични заявки, по които има недоставени артикули и са начислени неустойки.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
16529.4 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 20.83 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: частично неизпълнение на възложена доставка

V: Допълнителна информация

Обявлението за приключване следва да се публикува по партидата на Централния орган за покупки /ЦОП/ към Министерство на финансите, в досието на обществена поръчка с предмет: "Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации", с уникален номер в РОП на АОП 00210-2019-0025 на основание чл. 14, ал. 3 от ППЗОП.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

20.07.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румяна Димитрова Петкова
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор