Версия за печат

00210-2019-0025

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 121015056

BG, Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица № 2, За: Цветан Станимиров, България 1051, София, Тел.: 00359 28119608, E-mail: c.stanimirov@asp.government.bg, Факс: 00359 29861198

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.asp.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://asp.government.bg/bg/public-procurement/procurement.

I.2) Вид на възложителя

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-81 от 20.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
0210-2019-0025
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на обществената поръчка е доставка на бланки и пощенски пликове за нуждите на Агенция за социално подпомагане и териториалните структури.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ФС01-1470 от 20.11.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОЕЛ-98 ООД, гр. София, район Лозенец, бул. Христо Смирненски №53, България 1164, гр. София, Тел.: 00359 29461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 00359 29461920

Интернет адрес/и:

URL: https://www.roel-98.com.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предмет на обществената поръчка е доставка на бланки и пощенски пликове за нуждите на Агенция за социално подпомагане и териториалните структури.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

20.11.2020 г. 

Крайна дата

01.06.2022 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
37749.06 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

05.07.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 59.24% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Частично неизпълнение на възложена доставка.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
22362.61 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 302.58 BGN

V: Допълнителна информация

Настоящото обявление да се публикува по партида на Централния орган за покупки към МФ към досието на поръчка с предмет "Доставка на канцеларски материали за органите на изпълнителната власт и техните администрации" с уникален № 00210-2019-0025 в РОП на основание 14, ал. 3 от ППЗОП.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

20.07.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: РУМЯНА ДИМИТРОВА ПЕТКОВА
VII.2)
Длъжност: ИЗПЪЛНИТЕЛЕН ДИРЕКТОР