Версия за печат

01351-2020-0045

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 175203478

BG411, Представляващият Булгартрансгаз ЕАД - изпълнителен директор, ж.к. Люлин - 2, бул. Панчо Владигеров № 66, За: Николай Тотев, България 1336, София, Тел.: 003592 9396109, E-mail: Nikolay.Totev@bulgartransgaz.bg, Факс: 003592 9250063

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.bulgartransgaz.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://tenders.bulgartransgaz.bg/bg/competitions/ks_kardam_1_i_ks_kardam_2_tekusht_remont_chrez_podmyana_na_antikorozionnoto_pokritie_na_vhodno-4380-c1-1.html.

I.4) Основна дейност

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: БТГ-РД-07-53 от 21.04.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01351-2020-0045
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

1. Идентификация на собствениците или на ползвателите/арендаторите на земи, определяне размера на обезщетенията за унищожена или пропусната реколта от засегнатите земи по време на изпълнението на СМР, съгласно пазарни оценки, изготвени от независим експерт оценител и провеждане на процедура на договаряне и изплащане на обезщетенията; 2. Временно строителство (по преценка на изпълнителя) - подготовка за изпълнение на строително – монтажните работи (СМР), мобилизация и демобилизация; 3. Доставка на материали; 4. Демонтажни работи, в т.ч. изнасяне, натоварване и извозване на строителни отпадъци; 5. Строително – монтажни работи (СМР); 6. Провеждане на измервания - контрол на плътност на изолационното покритие; 7. Съставяне на изпълнителна документация; 8. Дейности по приемане на строително-монтажните работи - подписване на констативен протокол за установяване годността за ползване на строежа.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 4762 от 02.11.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG424, Ековат - България ЕООД, ул.Бяло море №2, бл.6, вх А, ап.6, България 4700, Смолян, Тел.: 00359 888860809, E-mail: ecowat_bulgaria@abv.bg, Факс: 00359 888860809

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

КС „Кардам – 1“ и КС „Кардам – 2“ – текущ ремонт чрез подмяна на антикорозионното покритие на входно – изходни шлейфи.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

19

ІII.7) Стойност, посочена в договора
544973.3 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

24.06.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Съгласно подписан Констативен протокол, поради корекции в дължините на входни-изходните шлейфи при разкриване на участъците на входовете и изходите на шлейфите, всички строително-монтажни работи (СМР), заложени в Техническата спецификация е следвало да бъдат изпълнени по установени нови, реални дължини на входно-изходните шлейфи, които са по-малки от заложените в КСС (Приложение към Ценовото предложение на изпълнителя). Подписано е допълнително споразумение, с което страните уреждат финансовите си взаимоотношения. Възложителят е заплатил сума в размер на 26811.18 лева, представляваща стойността на 497.24 кв.м изолация, която е разликата между действително положената изолация (3802.76 кв. м) и цялото доставено количество изолация (4300 кв.м) без труд. Възложителят е заплатил на изпълнителя сума в размер на 27492.96 лв, представляваща изпълнени допълнителни СМР, съгласно подписани 14 броя актове обр. 12 за установяване на всички видове СМР, подлежащи на закриване.; Преди промяната: 544973.30; След промяната: 544973.30; Правно основание: Чл. 116 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 3
Причини за забавянето: Генерирана е забава в срока по т. 2.1 от договора и е налице основание за начисляване на неустойка в размер на 0,5% от стойността по т. 3.1. от договора за всеки ден закъснение. Начислената неустойка е за 3 календарни дни *0.5 % за всеки ден =1,5% от стойността по т. 3.1 от договора, възлизаща на 8174.60 лв без ДДС.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
509277.86 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 8174.6 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Дейностите, посочени от т. 1.1.2 до т. 1.1.8. от предмета на договора са изпълнени със забава от 3 (три) календарни дни.

V: Допълнителна информация

1. Срокът, посочен в т.III.6) „ Срок на изпълнение“, включва изпълнението на дейностите по предмета на договора, считано от датата на подписване на Протокол за откриване на строителната площадка до датата на подписване на Констативен протокол за установяване годността за приемане на строежа без забележки. 2. Разликата между стойността посочена в договора и информацията за разплатената сума по договора, се дължи на обстоятелството, че всички завършени, приети и съответно разплатени от „Булгартрансгаз“ ЕАД дейности по договора са на база действителното им изпълнение и наложена неустойка. 3. Датата, посочена в т. IV. 1) „Дата на приключване“, е датата на последното плащане.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

19.07.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Любомир Симеонов Кръстев
VII.2)
Длъжност: Директор на Дирекция „Обществени поръчки“ и пълномощник на Изпълнителния директор на „Булгартрансгаз“ ЕАД на основание чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгласно пълномощно № БТГ-92-01-86 от 16.05.2022 г.