Версия за печат

00797-2018-0041

BG-Бургас:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

BG341, Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: Мария Златева, България 8000, Бургас, Тел.: 056 907269, E-mail: m.zlateva@burgas.bg, Факс: 056 841996

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.burgas.bg/bg/posts/view/35928.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 2540 от 14.09.2018 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00797-2018-0041
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставки на канцеларски материали и оборудване за нуждите на Община Бургас и второстепенните разпоредители с бюджети, по заявки на Възложителя.Видовете канцеларски материали и оборудване са подробно описани в Приложение № 10.1. към Техническата спецификация.Посочените количества отразяват приблизителното потребление на Община Бургас и на второстепенните разпоредители с бюджети,за период от една година.Заявените въз основа на договора количества за всяка година могат да варират.Възложителят не се ангажира с тяхното пълно усвояване.При възникнала необходимост,Възложителят може да заявява и други видове канцеларски материали и оборудване,извън номенклатурата–Приложение №10.1.,съдържащи се в актуалния фирмен каталог на Изпълнителя на обществената поръчка,с предложения от него % отстъпка от каталожната цена.Канцеларските материали и консумативи следва да бъдат фабрично нови,оригинални,неупотребявани,нерециклирани,от известен произход и да нямат явни и скрити дефекти при нормална работа.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 93-ОП18-32(16)/10.06.2019 от 10.06.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG412, КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, бул. Цариградско шосе № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@office1.bg, Факс: 02 9766879

Интернет адрес/и:

URL: www.office1.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на канцеларски материали и оборудване за нуждите на Община Бургас и второстепенните разпоредители с бюджети

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

36

ІII.7) Стойност, посочена в договора
487800 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

10.06.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
284356.68 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

приложение №8 регистрационен индекс 93-ОП18-32(17)/07.07.2022г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

18.07.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Красимир Стойчев, длъжностно лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП, съгл. Заповед 3804/06.12.2019 г. на Кмета на Община Бургас
VII.2)
Длъжност: заместник-кмет по направление "Финанси, бюджет и икономика“ при Община Бургас