Версия за печат

00210-2017-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130362903

BG, Агенция по геодезия, картография и кадастър, кв. Павлово, ул. Мусала № 1, За: Людмила Иванова, България 1618, София, Тел.: 0359 8188377, E-mail: acad@cadastre.bg, Факс: 0359 29555333

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.cadastre.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.cadastre.bg/public-contracts.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка и монтаж на офис-мебели и столове за нуждите на АГКК, в изпълнение на Рамково споразумение № СПОР-7 от 15.03.2018 г. за възлагане на централизирана обществена поръчка с предмет: „Доставка и монтаж на офис-обзавеждане и мебели за нуждите на органите на изпълнителната власт“, Обособена позиция № 1 "Доставка и монтаж на офис-мебели и столове", проведена чрез Системата за електронно възлагане на обществените поръчки.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ДД-72 от 11.07.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG, КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА“, бул. „Цариградско шосе“ № 139, България 1784, София, Тел.: 0359 070010770, E-mail: zop.order@office1.bg, Факс: 0359 0000000

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка и монтаж на офис-мебели и столове

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

30.09.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
150814.52 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

30.09.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Срок на договора; Преди промяната: Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване за срок до края на срока на действие на рамковото споразумение -15.06.2021 г. или до изчерпване на финансовия ресурс, което обстоятелство настъпи първо; След промяната: Срокът на Договор № ДД-72/11.07.2018 г. се удължава до 30.09.2021 г., до изчерпване на финансовия ресурс по договора или до сключване на нов договор по следващо рамково споразумение на ЦОП, което от събитията настъпи първо; Правно основание: на основание чл. 116, ал. 1, т. 3 от Закона за обществените поръчки, във вр. с писмо на Министерство на финансите с изх. № 91-00-90/02.03.2021 г., Докладна записка с рег. № 99-76(3)/21.05.2021 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 83.14% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Извършени са необходимите доставки според нуждите на възложителя през периода на действие на договора. Не е достигната максималната стойност.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
125392.83 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

15.07.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Виолета Бориславова Коритарова
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор