Версия за печат

00307-2019-0008

BG-Козлодуй:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193250

BG313, Община Козлодуй, ул. Христо Ботев № 13, За: Ирена Кирилова-Попова, директор на Дирекция Oбществени поръчки и проекти, България 3320, Козлодуй, Тел.: 0973 85865, E-mail: op.ob.kozloduy@gmail.com, Факс: 0973 80183

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kozloduy.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 84 от 19.02.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00307-2019-0008
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

В изпълнението на тази поръчката се предвиждат строително-монтажни работи за обект: „Ремонт на централен площад в гр. Козлодуй”. Изпълнението на СМР включва реализиране на дейности по части Паркоустройство и благоустройство; Електрическа; Конструктивна; ВиК. Предвидените СМР включват: - Цялостна подмяна на съществуващите настилки, включително основата; - Изграждане на подходяща система за повърхностно отводняване на територията; - Реновиране на осветителната инсталация; - Обновяване на елементите на екстериорното обзавеждане; - Изграждане на сухи фонтани; - Допълване на съществуващата растителност с нова, с подчертано декоративни свойства; - Изграждане на поливна система.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 238 от 24.06.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG413, БИЛДИНГ КОМПАНИ ЕООД, с. Дъбница, област Благоевград, община Гърмен, ул. Първа № 1, България 2940, с. Дъбница, Тел.: 0752 22263, E-mail: building_company_ltd@abv.bg, Факс: 0752 22263

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Ремонт на централен площад в гр. Козлодуй”

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

180

ІII.7) Стойност, посочена в договора
2162364.31 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

18.04.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл. 4, ал. 1 (Срок за изпълнение на договора); Преди промяната: Срокът за изпълнение на договора е 180 календарни дни (съгласно предложението за изпълнение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ). Срокът за изпълнение започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа (Приложение № 2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството).; След промяната: Срокът за изпълнение на договора е 270 календарни дни (съгласно предложението за изпълнение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ). Срокът за изпълнение започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа (Приложение № 2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството).; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП
Променено условие: чл. 6, ал. 1 (Цена за изпълнение); Преди промяната: Цената за изпълнение на СМР е в размер на 2 162 364,31 лв. (два милиона сто шестдесет и две хиляди триста шестдесет и четири лева и тридесет и една стотинки) без ДДС, съответно 2 594 837,17 лв. (два милиона петстотин деветдесет и четири хиляди осемстотин тридесет и седем лева и седемнадесет стотинки) с ДДС, съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от настоящия договор.; След промяната: Цената за изпълнение на СМР е в размер на 2 451 452.74 лева без ДДС, съответно 2 941 743.29 лева с ДДС, от които 2 162 364,31 лева без ДДС, съответно 2 594 837,17 лева с ДДС, съгласно Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, 105 038.39 лева без ДДС, съответно 126 046.07 лева с ДДС съгласно изготвените подробни КСС от проектанта за необходимите за изпълнение допълнителни работи (неразделна част от настоящото допълнително споразумение) и 184 050.04 лева без ДДС, съответно 220 860.05 лева с ДДС съгласно изготвените подробни КСС от проектанта за необходимите за изпълнение СМР, одобрени с проект по чл. 154 от ЗУТ (неразделна част от настоящото допълнително споразумение)“.; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 97% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Изплатената по догова сума е на по-ниска стойност, поради невъзложени и неизпълнени дейности, описани в акт 19.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
2367621.95 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

12.07.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Маринела Георгиева Николова
VII.2)
Длъжност: Кмет