Версия за печат

00210-2019-0025

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831545394

BG, Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, бул. „Княз Александър Дондуков“ № 3, За: Николай Тюркеджиев, България 1000, София, Тел.: 02 8101757, E-mail: Nikolay.Tyurkedzhiev@gli.government.bg, Факс: 02 8101757

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://gli.government.bg/bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://gli.government.bg/bg/procedures/zop.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Изпълнителна агенция

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-81 от 20.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0025
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмета на обществената поръчка включва доставка на бланки и пощенски пликове за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда", въз основа на сключено Рамково споразумение между ЦОП и Кооперация "Панда", "Роел-98" ООД и "Мултико 92" ООД № СПОР-6/02.06.2020 г. - Обособена позиция 2: „Доставка на бланки и пощенски пликове за органите на изпълнителната власт и техните администрации“


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 438 от 01.09.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, „РОЕЛ-98“ ООД, район „Лозенец“, бул. „Христо Смирненски“ № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 9461920

Интернет адрес/и:

URL: www.roel-98.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на бланки и пощенски пликове за нуждите на ИА "Главна инспекция по труда"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

01.09.2020 г. 

Крайна дата

02.06.2022 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
9207.46 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

22.06.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 23.6% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Извършени са необходимите доставки според нуждите на възложителя през периода на действие на договора. Не е достигната максималната стойност.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
2175.05 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно чл. 72 от ППЗОП, договор за обществена поръчка се счита за изпълнен от извършването на последното действие, свързано с предоставяне на уговорения резултат, или от извършването на последното дължимо плащане - в зависимост от това кое обстоятелство настъпва последно. В случая последната доставка на бланки и пощенски пликове по Договор № 438 от 01.09.2020 г. е приета на 31.05.2022 г. с подписване на последният приемо-предавателен протокол, а последното плащане по договора е извършено на 22.06.2022 г., с което договорът се счита за изпълнен.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

07.07.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Елена Христова Аврамова
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор