Версия за печат

00080-2019-0033

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695317

BG411, Министерство на здравеопазването, пл. Света Неделя № 5, За: Румяна Ставрева, България 1000, София, Тел.: 02 9301314, E-mail: rstavreva@mh.government.bg, Факс: 02 9301451

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mh.government.bg/bg/profil-na-kupuvacha/protseduri-po-zop/protseduri-po-reda-na-zop/izvrshvane-na-smr-yugozapaden-rajon-za-planirane-v/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Здравеопазване



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД-11-510 от 19.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00080-2019-0033
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Извършване на строително-монтажни работи за нуждите на извънболничните структури на спешната помощ на територията на Югозападен район , в изпълнение на проект „Подкрепа за развитие на системата за спешна медицинска помощ“ по ОПРР 2014-2020 г.“,включваща 5 обособени позиции.Общият срок за изпълнение на обществената поръчка по обособени позиции №№ 2, 3, 4, и 5 вкл. е до 24 (двадесет и четири) месеца, за обособена позиция № 1 е до 20 (двадесет) месеца и започва да тече считано от датата на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция и е със срок на действие до изпълнение на всички поети от Страните задължения по Договора и подписване на актове за въвеждане в експлоатация на всички обекти предмет на договора. Срокът за изпълнение на строителството за всички обекти, включени в една обособена позиция не следва да надвишава 18 (осемнадесет) месеца по обособени позиции №№ 2, 3, 4, и 5 вкл., a за обособена позиция № 1 не следва да надвишава 14 (четиринадесет) месеца от датата на подписване на Протокол образец 2 или образец 2а на първия от обектите, за който е открита строителна площадка. Максимални срокове, според типа на планираната интервенция – изграждане на нова сграда, преустройство на съществуваща или преустройство и дострояване и в зависимост от типа и размера на обекта: Обособена позиция № 1: Обект 1:7 месеца; Обект 2: 7 месеца; Обособена позиция № 2: Обект 1: 7 месеца; Обект 2: 5 месеца; Обект 3: 5 месеца; Обект 4: 5 месеца; Обособена позиция № 3: Обект 1: 5 месеца; Обект 2: 5 месеца; Обект 3: 5 месеца; Обект 4: 5 месеца; Обект 5: 7 месеца; Обособена позиция № 4: Обект 1: 5 месеца; Обект 2: 5 месеца; Обект 3: 7 месеца; Обект 4: 5 месеца; Обект 5: 5 месеца; Обособена позиция № 5: Обект 1: 5 месеца; Обект 2: 5 месеца; Обект 3: 5 месеца; Обект 4:5 месеца; Гаранционните срокове за изпълнение на СМР са съгласно минималните срокове, посочени в чл. 20 от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД-11-132 от 11.03.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG412, КСВ ИНЖЕНЕРИНГ ООД, гр. Самоков, п.к. 2000, ул. Иречек № 11, България 2000, Самоков, Тел.: 0895 429705, E-mail: ksv_05@abv.bg, Факс: 0895 429705

Интернет адрес/и:

URL: https://www.aop.bg/ng/form.php?class=F03_2014&id=1009672&mode=view.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Извършване на строително-монтажни работи за нуждите на ФСМП – Сандански, ФСМП – Петрич, ФСМП – Симитли, ФСМП - Кресна

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност, посочена в договора
720318.21 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е предсрочно прекратен

ІV.1) Дата на приключване

01.06.2022 г. 

ІV.2) Причини за прекратяване/унищожаване на договора

С Писмо № 26-00-549/21.04.2022 г. е констатирано, че „КСВ ИНЖЕНЕРИНГ“ ООД не изпълнява задълженията си по договор № РД-11-132/11.03.2021 г. с повече от 12 месеца и му е предоставена възможност да започне да изпълнението. В писмото изрично е указано, че ако в 7 дневен срок не започне съответното изпълнение договорът ще бъде прекратен и гаранцията за изпълнение ще бъде усвоена. С писмо изх. № 26-00-1088/31.05.2022 г., възложителят е уведомил „КСВ ИНЖЕНЕРИНГ“ ООД, че считано от получаването на писмото договорът, сключен с него се прекратява, а гаранцията за изпълнение ще бъде усвоена, тъй като дружеството не е стартирало изпълнението на договора. Писмото е получено от „КСВ ИНЖЕНЕРИНГ“ ООД на 01.06.2022 г.

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 0% от предмета на договора
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
0 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 36015.91 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Договорът се прекратява на основание чл. 54, ал. 2, т. 2 и т. 3, тъй като изпълнителят не е изпълнявал задълженията си по договора с повече от 12 месеца, както и системно е отказвал да започне да ги изпълнява. В съответствие с уговореното в договора в този случай възложителят задържа безусловно предоставената по договора гаранция за изпълнениe на основание чл. 54, ал. 4 и усвоява същата в цялост.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: д-р Петър Грибнев
VII.2)
Длъжност: заместник-министър, възложител на основание Заповед № РД-01-1042/22.12.2021 г.