Версия за печат

01351-2017-0043

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 175203478

BG411, Представляващият Булгартрансгаз ЕАД - Изпълнителен директор, ж.к. Люлин 2, бул. Панчо Владигеров 66, За: Пламен Янев, България 1336, София, Тел.: 003592 9396546, E-mail: Plamen.Yanev@bulgartransgaz.bg, Факс: 003592 9250063

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.bulgartransgaz.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://tenders.bulgartransgaz.bg/bg/competitions/aktualizirane_na_investicionniya_proekt_izgrajdane_i_vavejdane_v_eksploataciya_na_stroej_magistralni_-263-c1-1.html.

I.4) Основна дейност

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: БТГ-РД-07-47 от 13.12.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
01351-2017-0043
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на договора е актуализиране на инвестиционния проект, изграждане и въвеждане в експлоатация на строеж „Магистрални и локални оптични кабели към Транзитния газопровод за Гърция и газопроводни отклонения към него в участъка от Газо Измервателна Станция "Дупница" до границата с Република Гърция", който включва изпълнение на следните дейности: - Проучване и осигуряване на необходимите изходни данни; - Актуализация и привеждане на наличния инвестиционен проект (фаза - работен проект) в съответствие с действащите нормативни документи; - Действия по съгласуване и одобряване на инвестиционния проект с компетентните контролни органи, експлоатационни дружества и други заинтересовани лица, с Консултанта по чл. 166, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Възложителя и получаване на Разрешение за строеж; - Изработване на План за управление на строителните отпадъци и План за безопасност и здраве и действия по одобряването им по реда на чл. 1566, ал. 2 и ал. З от ЗУТ; - Трасиране на оптичната кабелна линия; - Актуализиране на "Документация за имотите, засегнати при строителството", идентификация на собствениците или на ползвателите/арендаторите на земи, определяне размера на обезщетенията за унищожена или пропусната реколта от засегнати земи и/или нанесени щети по време на строителството, съгласно пазарни оценки, изготвени от лицензиран независим оценител (съгласувани от Възложителя) и провеждане на процедура по договаряне и изплащане на обезщетенията; - Доставка на необходимите материали и оборудване; - Упражняване на авторски надзор по време на строителството; - Временно строителство, организация на строителството, подготвителни и спомагателни работи; - Строително-монтажни работи; - Контролни измервания и приемни изпитания; - Съставяне на строителни книжа, изпълнителна и екзекутивна документации; - Кадастрално заснемане и получаване на Удостоверения по чл. 54а, ап. 3 от ЗКИР; - Всички дейности по приемането на строежа и получаване на Разрешение за ползване.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 3226 от 26.03.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ДЗЗД ГБС-Трансгаз, ул. Дамяница 3-5, България 1000, София, Тел.: 003592 9151858, E-mail: gbs-sofia@gbs-sofia.com, Факс: 003592 8575031

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG423, Строймонтаж ЕООД, ул. Черноризец Храбър 1, България 4400, Пазарджик, Тел.: 00359 34451158, E-mail: office@stroymontaz.com, Факс: 00359 34451158

Интернет адрес/и:

URL: www.stroymontaz.com.

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Глаболгарстрой АД, ул. Дамяница 3-5, България 1000, София, Тел.: 003592 9151858, E-mail: gbs-sofia@gbs-sofia.com, Факс: 003592 8575031

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ГБС-Инфраструктурно строителство, ул. Дамяница 3-5, България 1000, София, Тел.: 003592 9151874, E-mail: gbsis@gbs-sofia.com, Факс: 003592 9151755

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предметът на договора е актуализиране на инвестиционния проект, изграждане и въвеждане в експлоатация на строеж „Магистрални и локални оптични кабели към Транзитния газопровод за Гърция и газопроводни отклонения към него в участъка от Газо Измервателна Станция "Дупница" до границата с Република Гърция", който включва изпълнение на следните дейности: - Проучване и осигуряване на необходимите изходни данни; - Актуализация и привеждане на наличния инвестиционен проект (фаза - работен проект) в съответствие с действащите нормативни документи; - Действия по съгласуване и одобряване на инвестиционния проект с компетентните контролни органи, експлоатационни дружества и други заинтересовани лица, с Консултанта по чл. 166, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Възложителя и получаване на Разрешение за строеж; - Изработване на План за управление на строителните отпадъци и План за безопасност и здраве и действия по одобряването им по реда на чл. 1566, ал. 2 и ал. З от ЗУТ; - Трасиране на оптичната кабелна линия; - Актуализиране на "Документация за имотите, засегнати при строителството", идентификация на собствениците или на ползвателите/арендаторите на земи, определяне размера на обезщетенията за унищожена или пропусната реколта от засегнати земи и/или нанесени щети по време на строителството, съгласно пазарни оценки, изготвени от лицензиран независим оценител (съгласувани от Възложителя) и провеждане на процедура по договаряне и изплащане на обезщетенията; - Доставка на необходимите материали и оборудване; - Упражняване на авторски надзор по време на строителството; - Временно строителство, организация на строителството, подготвителни и спомагателни работи; - Строително-монтажни работи; - Контролни измервания и приемни изпитания; - Съставяне на строителни книжа, изпълнителна и екзекутивна документации; - Кадастрално заснемане и получаване на Удостоверения по чл. 54а, ап. 3 от ЗКИР; - Всички дейности по приемането на строежа и получаване на Разрешение за ползване.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

26.03.2018 г. 

Крайна дата

21.02.2022 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
6087012.03 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

21.02.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: т. 3.1. от договор № 3226/26.03.2018 г.; Преди промяната: Стойността по т. 3.1 от Договор N 3226/26.03.2018 г., определена в размер до 6 087 012,03 лв. (шест милиона осемдесет и седем хиляди дванадесет лева и три стотинки) без ДДС.; След промяната: Стойността се намалява в размер до 6 087 011,71 лв. (шест милиона осемдесет и седем хиляди и единадесет лева и седемдесет и една стотинки) без ДДС.; Правно основание: Чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП и т. 3.4. от договор N 3226/26.03.2018 г., страните се споразумяват да се изпълнят количества и видове строително-монтажни работи, съгласно Актуализирана количествено-стойностна сметка (Приложение към допълнително споразумение № 1/14.12.2020 г.) на стойност до 5 600 011,71 лв. (пет милиона шестстотин хиляди и единадесет лева и седемдесет и една стотинки) без ДДС. Единичните цени на отделните видове работи са съгласно Приложение N 2 към Ценово предложение (Приложение NЗ към Договора) или съгласно Приложение N 4 „Предлагана цена" към Рамково споразумение N 1652/14.04.2014 г., а за видовете работи, за които не могат да бъдат приложени единичните цени от тези приложения, единичните цени са на база одобрени анализи (приложения към Актуализирана количествено-стойностна сметка), формирани по показателите за ценообразуване и другите условия от Рамково споразумение N 1652/14.04.2014 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 859
Причини за забавянето: Забавата от 859 календарни дни се формира, както следва: - Реализирана забава в изпълнението на дейности от предмета на договор № 3226/26.03.2018 г. от общо 455 календарни дни, за времето от датата на подписване на договора до влизане в сила на Разрешение за строеж № РС-129/ 19.12.2019 г. издадено от МРРБ, поради независещи от ДЗЗД „ГБС - Трансгаз" причини и обстоятелства. - Междинният срок по т.2.2.З. от договор № 3226/26.03.2018 г. се увеличава със 126 календарни дни (генерирано закъснение от дейността на Възложителя по провеждане на процедура по ЗОП за избор на Консултант) и 278 календарни дни (периода от подписване на акт обр. 10 до подписване на акт обр. 11) или общо забава от 404 календарни дни.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
6087011.71 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

1. Посочените в т. III. 6): начална дата е датата на подписване на договора и крайна дата - датата на подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15). 2. Договорът е изпълнен в пълен обем. Разликата между стойността по т. III.7) "Стойност, посочена в договора (в цифри)" и стойността по т. IV.6) „Информация за изплатената сума по договора (в цифри)" се дължи на обстоятелството, че всички завършени, приети и съответно разплатени от „Булгартрансгаз" ЕАД услуги по договора са на база действителното им изпълнение. 3. Датата посочена в т. IV. 1) „Дата на приключване" е датата на подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15). Съгласно т. 2.1. от договора, срокът на изпълнение на дейностите от предмета на поръчката е от датата на подписване на договора до датата на подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (обр. 15).


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

13.06.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Любомир Симеонов Кръстев
VII.2)
Длъжност: Директор на Дирекция "Обществени поръчки" и пълномощник на Изпълнителния директор на "Булгартрансгаз" ЕАД, съгласно пълномощно с изх. № БТГ 92-01-86/16.05.2022 г.