Версия за печат

00169-2020-0007

BG-Ловеч:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000291591

BG315, Община Ловеч, ул. Търговска №22, За: Таня Иванова, България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688206, E-mail: lovechrsk@gmail.com, Факс: 068 688280

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.lovech.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://mdt.lovech.bg/PCPSG/pages/viewprocurement.jsf;jsessionid=30095D4D20B396BA77FBC75710A05874?uuid=8eba8308-3590-4a59-85fd-7f443f6f46f1.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 014 от 27.02.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00169-2020-0007
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка на канцеларски материали, хартия, консумативи и формуляри за Община Ловеч, разделена на 3 (три) обособени позиции: — обособена позиция 1 „Канцеларски материали за нуждите на общинска администрация“, — обособена позиция 2 „Канцеларски материали за нуждите на общинска администрация“ съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ (запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания на основание чл. 12 от ЗОП, във връзка с чл. 80 от ППЗОП), — обособена позиция 3 „Консумативи за нуждите на общинска администрация“.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ДВ-684 от 21.07.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG412, „Транс Ко 04“ ЕООД, район „Младост“, бул. „Цариградско шосе“ № 139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop.transko@office1.bg, Факс: 02 9766896

Интернет адрес/и:

URL: www.zop.transko@office1.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Канцеларски материали за нуждите на общинска администрация съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

24

ІII.7) Стойност, посочена в договора
57917.86 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е предсрочно прекратен

ІV.1) Дата на приключване

18.04.2022 г. 

ІV.2) Причини за прекратяване/унищожаване на договора

На основание чл. 118, ал.1 от ЗОП вр. с чл.40, ал.3 от Договор №ДВ-684/21.07.2020 г. с предмет “Доставка на канцеларски материали, хартия, консумативи и формуляри за Община Ловеч” за обособена позиция №2: "Канцеларски материали за нуждите на общинска администрация" съгласно чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“ (запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания на основание чл. 12 от ЗОП, във връзка с чл. 80 от ППЗОП) се прекратява по взаимно съгласие предвид факта, че изпълнението му е станало невъзможно поради независещи от страните причини, като никоя от тях не дължи обезщетение на другата.

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 59% от предмета на договора
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
34581.91 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

30.05.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: КОРНЕЛИЯ ДОБРЕВА МАРИНОВА
VII.2)
Длъжност: КМЕТ НА ОБЩИНА ЛОВЕЧ