Версия за печат

00690-2019-0004

BG-с. Борован:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193065

BG313, Община Борован, ул. Иван Вазов № 1, За: Десислава Марковска, България 3240, с. Борован, Тел.: 00 359878248668, E-mail: ob_borovan@abv.bg, Факс: 00 35991479200

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.borovan.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.borovan.bg/profil-na-kupuvacha.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 214 от 08.08.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00690-2019-004
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка включва реконструкция на остарялата водопроводна мрежа в населените места. Едновременно с изпълнението на уличните водопроводи ще се изпълнят и сградните отклонения. Предвижда се изпълнението на надземни пожарни хидранти, автоматични въздушници. Следва да се изпълни и връзката на новоизградените водопроводи със съществуващите клонове. При изпълнение на строителните и монтажни работи по изпълнение на водопроводните мрежи ще се наруши пътната настилка, която след СМР следва да се възстанови във вида в който е била.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д-Д-71 от 01.11.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ДЗЗД БОРОВАНСКА МОГИЛА, ул. Георги Сава Раковски № 92, ет. 1, България 1000, София, Тел.: 00 359024940405, E-mail: buldingcomfort.ltd@gmail.com, Факс: 00 359024940405

Интернет адрес/и:

URL: www.buldingcomfort.ltd.

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, БИЛДИНГ КОМФОРТ ЕООД, ул. Георги Сава Раковски № 92, ет. 1, България 1000, София, Тел.: 00 359024940405, E-mail: buldingcomfort.ltd@gmail.com, Факс: 00 359024940405

Интернет адрес/и:

URL: www.buldingcomfort.ltd.

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ВДХ АД, ул. Шапдор Петьофи № 13-15, България 1606, София, Тел.: 00 3599809885, E-mail: offers@vdh.bg, Факс: 00 3599809885

Интернет адрес/и:

URL: www.vdh.bg.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Общата дължина на водопроводната мрежа на с. Нивянин, предмет на настоящата поръчка е 5 140,67 м, като в това число два главни клона с дължина 1 536.02 м, четиринадесет второстепенни клона с обща дължина 3 551.65 м и 58.00 м допълнителни връзки към тях. Едновременно с изпълнението на уличния водопровод ще се изпълнят и сградните отклонения. Предвижда се изпълнението на надземни пожарни хидранти (ПХ 70/80), опорни блокове, 4 броя автоматични въздушници. Предвиждат се дейности по преминаване на Главен клон ІІ над р. Скът. Предвижда се възстановяване на пътната настилка, направа на тротоари и плочници. В обхвата на обществената поръчка се включват дейностите: Подготвителни работи: •Подготовка на строителната площадка •Разполагане на временна строителна база с битови помещения, административни помещения и складове за материали и контейнери за отпадъци •Трасиране на точките от водопроводите •Въвеждане на временна организация на движение Строителни работи: •Разваляне на пътни и тротоарни настилки •Разваляне на трошенокаменни настилки •Изкопни работи – машинен изкоп , ръчен изкоп •Полагане на плътно укрепване за изкопа •Полагане на пясъчна подложка под тръбите •Монтажни работи – полагане на тръби и фасонни част •Полагане на пясъчна засипка около тръбите •Изпитване на водоплътност и якост на тръбите •Разкрепване •Обратно засипване на пластове •Полагане на сигнална и детекторна лента •Уплътняване на обратния насип •Възстановяване на трошенокаменни настилки •Възстановяване на асфалтобетонови настилки •Възстановяване на бетонови настилки и настилки от бетонови плочи •Изгражданена автоматични въздушници •Изпълняване на кофражни, армировъчни и бетонови работи при изграждане на съоръженията •Изграждане на сградни водопроводни отклонения •Изграждане на съоръжения – преминаване на Главен клон ІІ над р. Скът •Полагане на пожарни хидранти •Изпълнение на опорни блокове •Други строителни работи, свързани с описаните.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

24.12.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
849720.56 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

24.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: в раздел ІІ СРОКОВЕ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО; Преди промяната: "Срокът за изпълнение на предвидените СМР по настоящия договор е 7 (седем) месеца(съобразно направеното в офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ предложение), като срокът за изпълнение на поръчката започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяна на строителна линия и ниво на строежа ( Приложение № 2а към чл.7, ал. 3, т.2 от Наредба №3 от 31 юли 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа ( Приложение № 15 към чл. 7, ал.3, т.15 от Наредба № 13 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителство), но не по късно от 31.12.2020г. Срокът е обоснован с приложен в поръчката и приет от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ подробен линеен график, придружен с диаграма на работната ръка, неразделна част от настоящия договор"; След промяната: "Срокът за изпълнение на предвидените СМР по настоящия договор е 7 (седем) месеца(съобразно направеното в офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ предложение), като срокът за изпълнение на поръчката започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяна на строителна линия и ниво на строежа ( Приложение № 2а към чл.7, ал. 3, т.2 от Наредба №3 от 31 юли 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа ( Приложение № 15 към чл. 7, ал.3, т.15 от Наредба № 13 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителство), до 13.06.2021г. крайна дата за изпълнение на проект "Реконструкция на част от водоснабдителните системи на с. Добролево, с. Сираково, с. Нивянин и с. Малорад". Срокът е обоснован с приложен в поръчката и приет от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ подробен линеен график, придружен с диаграма на работната ръка, неразделна част от настоящия договор"; Правно основание: чл.116, ал.1, т.1, т.3 и т.7 от ЗОП и чл.120 от ЗОП във вр. с чл. 306 от Търговския закон, съответно чл.3, ал.4 и чл.44 от Договор № Д-Д-71/01.11.2019г.
Променено условие: в раздел ІІ СРОКОВЕ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО от Договор № Д-Д-71/01.11.2019г.; Преди промяната: "Срокът за изпълнение на предвидените СМР по настоящия договор е 7 (седем) месеца(съобразно направеното в офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ предложение), като срокът за изпълнение на поръчката започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяна на строителна линия и ниво на строежа ( Приложение № 2а към чл.7, ал. 3, т.2 от Наредба №3 от 31 юли 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа ( Приложение № 15 към чл. 7, ал.3, т.15 от Наредба № 13 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителство), до 13.06.2021г. крайна дата за изпълнение на проект "Реконструкция на част от водоснабдителните системи на с. Добролево, с. Сираково, с. Нивянин и с. Малорад". Срокът е обоснован с приложен в поръчката и приет от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ подробен линеен график, придружен с диаграма на работната ръка, неразделна част от настоящия договор"; След промяната: "Срокът за изпълнение на предвидените СМР по настоящия договор е 7 (седем) месеца(съобразно направеното в офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ предложение), като срокът за изпълнение на поръчката започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяна на строителна линия и ниво на строежа ( Приложение № 2а към чл.7, ал. 3, т.2 от Наредба №3 от 31 юли 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа ( Приложение № 15 към чл. 7, ал.3, т.15 от Наредба № 13 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителство), но не по- късно от 24.12.2021г. крайна дата за изпълнение на проект "Реконструкция на част от водоснабдителните системи на с. Добролево, с. Сираково, с. Нивянин и с. Малорад". Срокът е обоснован с приложен в поръчката и приет от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ подробен линеен график, придружен с диаграма на работната ръка, неразделна част от настоящия договор"; Правно основание: чл.116, ал.1, т.1, т.3 и т.7 от ЗОП във вр. с чл.3, ал.4 и чл.44 от Договор № Д-Д-72/01.11.2019г., изменен с Допълнително споразумение № 1 от 14.12.2020г.
Променено условие: в раздел ІІІ ЦЕНИ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ; Преди промяната: Цената за изпълнение на договора, която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, е в размер на: 849 720.56 ( осемстотин четиридесет и девет хиляди седемстотин и двадесет лева и 56 ст.) лева без ДДС и 1 019 664. 67 (един милион и деветнадесет хиляди шестстотин шестдесет и четири лева и 67 ст.) лева с включено ДДС, ( наричана по-нататък "Цената" или "Стойността на Договора"), съгласно Ценовото предложение на Изпълнителя.; След промяната: Цената за изпълнение на договора, която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, е в размер на: 813 049.67 ( осемстотин и тринадесет хиляди четиридесет и девет лева и 67 ст.) лева без ДДС и 975 659.60 (деветстотин седемдесет и пет хиляди шестстотин петдесет и девет лева и 60 ст.) лева с включено ДДС, като същата е формирана въз основа на предложените от Изпълнителя единични цени, отразени в актуализираната Количествено-стойностна сметка - неразделна част от Ценовото предложение на Изпълнителя" ; Правно основание: чл.43, ал.1 от Договор за СМР № Д-Д-71 / 01.11.2019г. във вр. с чл.116, ал.1, т.2, т.3 и т.7 във вр. с ал. 5 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
813049.67 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

30.05.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Десислава Николаева Марковска - Оправомощено длъжностно лице, съгласно Заповед № 261/18.10.2018г.
VII.2)
Длъжност: Зам. кмет на Община Борован