Версия за печат

00690-2019-0004

BG-с. Борован:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000193065

BG313, Община Борован, ул. Иван Вазов № 1, За: Десислава Марковска, България 3240, с. Борован, Тел.: 00 359878248668, E-mail: ob_borovan@abv.bg, Факс: 00 914779200

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.borovan.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.borovan.bg/profil-na-kupuvacha.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 214 от 08.08.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00690-2019-004
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка включва реконструкция на остарялата водопроводна мрежа в населените места. Едновременно с изпълнението на уличните водопроводи ще се изпълнят и сградните отклонения. Предвижда се изпълнението на надземни пожарни хидранти, автоматични въздушници. Следва да се изпълни и връзката на новоизградените водопроводи със съществуващите клонове. При изпълнение на строителните и монтажни работи по изпълнение на водопроводните мрежи ще се наруши пътната настилка, която след СМР следва да се възстанови във вида в който е била.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д-Д-69 от 01.11.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ДЗЗД БОРОВАНСКА МОГИЛА, ул.Георги Сава Раковски № 92, ет. 1, България 1000, София, Тел.: 00 359024940405, E-mail: buldingcomfort.ltd@gmail.com, Факс: 00 359024940405

Интернет адрес/и:

URL: http://www.buldingcomfort.ltd/.

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, БИЛДИНГ КОМФОРТ ЕООД, ул.Георги Сава Раковски № 92, ет. 1, България 1000, София, Тел.: 00 359024940405, E-mail: buldingcomfort.ltd@gmail.com, Факс: 00 359024940405

Интернет адрес/и:

URL: http://www.buldingcomfort.ltd/.

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ВДХ АД, ул. Шапдор Петьофи, № 13-15, България 1606, София, Тел.: 00 359029809885, E-mail: offers@vdh.bg, Факс: 00 359029809885

Интернет адрес/и:

URL: http://www.vdh/.

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Предвижда се реконструкция на остарялата водопроводна мрежа в населеното място, която включва: Реконструкция на Висока зона, в т.ч.: Главен клон ІІ и второстепенни клонове с №№ 6, 35, 38, 39, 41, 44, 50, 56, 57, 58 и Реконструкция на Ниска зона, в т.ч.: Главен клон ІІІ и второстепенни клонове с №№ 32, 33, 34, 36, 37, 42, 43, 45, 46, 51, 52, 53, 54, 55. Общата дължина на водопроводната мрежа на с. Добролево, предмет на поръчката е 11 004,87 м, като в това число два главни клона с дължина 4 070.97 м, двадесет и четири второстепенни клона с обща дължина 6 848.90 м и 85.00 м допълнителни връзки към тях. В обхвата на се включват дейностите: Подготвителни работи (подготовка на строителната площадка, разполагане на временна строителна база с битови помещения, административни помещения и складове за материали и контейнери за отпадъци, трасиране на точките от водопроводите,въвеждане на временна организация на движение); Строителни работи: рРазваляне на пътни и тротоарни настилки,разваляне на трошенокаменни настилки,изкопни работи – машинен изкоп , ръчен изкоп, полагане на плътно укрепване за изкопа, полагане на пясъчна подложка под тръбите,монтажни работи – полагане на тръби и фасонни части, полагане на пясъчна засипка около тръбите,изпитване на водоплътност и якост на тръбите,разкрепване, обратно засипване на пластове,полагане на сигнална и детекторна лента,уплътняване на обратния насип,възстановяване на трошенокаменни настилки, възстановяване на асфалтобетонови настилки,възстановяване на бетонови настилки и настилки от бетонови плочи, изграждане на два автоматични въздушника,изпълняване на кофражни, армировъчни и бетонови работи при изграждане на съоръженията,изграждане на сградни водопроводни отклонения,изграждане на съоръжения – преминаване на Главен клон ІІ над р. Бързица,полагане на пожарни хидранти, други строителни работи, свързани с описаните по-горе.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

24.12.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1512693.47 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

24.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: в раздел ІІ СРОКОВЕ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО; Преди промяната: "Срокът за изпълнение на предвидените СМР по настоящия договор е 9 (девет) месеца(съобразно направеното в офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ предложение), като срокът за изпълнение на поръчката започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяна на строителна линия и ниво на строежа ( Приложение № 2а към чл.7, ал. 3, т.2 от Наредба №3 от 31 юли 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа ( Приложение № 15 към чл. 7, ал.3, т.15 от Наредба № 13 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителство), но не по късно от 31.12.2020г. Срокът е обоснован с приложен в поръчката и приет от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ подробен линеен график, придружен с диаграма на работната ръка, неразделна част от настоящия договор"; След промяната: "Срокът за изпълнение на предвидените СМР по настоящия договор е 9(девет) месеца(съобразно направеното в офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ предложение), като срокът за изпълнение на поръчката започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяна на строителна линия и ниво на строежа ( Приложение № 2а към чл.7, ал. 3, т.2 от Наредба №3 от 31 юли 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа ( Приложение № 15 към чл. 7, ал.3, т.15 от Наредба № 13 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителство), до 13.06.2021г. крайна дата за изпълнение на проект "Реконструкция на част от водоснабдителните системи на с. Добролево, с. Сираково, с. Нивянин и с. Малорад". Срокът е обоснован с приложен в поръчката и приет от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ подробен линеен график, придружен с диаграма на работната ръка, неразделна част от настоящия договор"; Правно основание: чл.116, ал.1, т.1, т.3 и т.7 от ЗОП и чл.120 от ЗОП във вр. с чл. 306 от Търговския закон, съответно чл.3, ал.4 и чл.44 от Договор № Д-Д-69/01.11.2019г.
Променено условие: в раздел ІІ СРОКОВЕ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО от Договор № Д-Д-69/01.11.2019г.; Преди промяната: "Срокът за изпълнение на предвидените СМР по настоящия договор е 9 (девет) месеца(съобразно направеното в офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ предложение), като срокът за изпълнение на поръчката започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяна на строителна линия и ниво на строежа ( Приложение № 2а към чл.7, ал. 3, т.2 от Наредба №3 от 31 юли 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа ( Приложение № 15 към чл. 7, ал.3, т.15 от Наредба № 13 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителство), до 13.06.2021г. крайна дата за изпълнение на проект "Реконструкция на част от водоснабдителните системи на с. Добролево, с. Сираково, с. Нивянин и с. Малорад". Срокът е обоснован с приложен в поръчката и приет от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ подробен линеен график, придружен с диаграма на работната ръка, неразделна част от настоящия договор"; След промяната: "Срокът за изпълнение на предвидените СМР по настоящия договор е 9 (девет) месеца(съобразно направеното в офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ предложение), като срокът за изпълнение на поръчката започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяна на строителна линия и ниво на строежа ( Приложение № 2а към чл.7, ал. 3, т.2 от Наредба №3 от 31 юли 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа ( Приложение № 15 към чл. 7, ал.3, т.15 от Наредба № 13 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителство), но не по- късно от 24.12.2021г. крайна дата за изпълнение на проект "Реконструкция на част от водоснабдителните системи на с. Добролево, с. Сираково, с. Нивянин и с. Малорад". Срокът е обоснован с приложен в поръчката и приет от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ подробен линеен график, придружен с диаграма на работната ръка, неразделна част от настоящия договор"; Правно основание: чл.116, ал.1, т.1, т.3 и т.7 от ЗОП във вр. с чл.3, ал.4 и чл.44 от Договор № Д-Д-69/01.11.2019г., изменен с Допълнително споразумение № 1 от 14.12.2020г.
Променено условие: в раздел ІІІ ЦЕНИ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ; Преди промяната: Цената за изпълнение на договора, която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, е в размер на: 1 512 693.47 ( Един милион петстотин и дванадесет хиляди шестстотин деветдесет и три лева и 47ст.) лева без ДДС и 1 815 232.16(Един милион осемстотин и петнадесет хиляди двеста тридесет и два лева и 16 ст.) лева с включено ДДС, ( наричана по-нататък "Цената" или "Стойността на Договора"), съгласно Ценовото предложение на Изпълнителя.; След промяната: Цената за изпълнение на договора, която ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, е в размер на: 1 511 941.90 (Един милион петстотин и единадесет хиляди деветстотин четиридесет и един лева и 90 ст.) лева без ДДС и 1 814 330.28 (Един милион осемстотин и четиринадесет хиляди триста и тридесет лева и 28 ст.) лева с включено ДДС, като същата е формирана въз основа на предложените от Изпълнителя единични цени, отразени в актуализираната Количествено-стойностна сметка - неразделна част от Ценовото предложение на Изпълнителя" ; Правно основание: чл.43, ал.1 от Договор за СМР № Д-Д-69 / 01.11.2019г. във вр. с чл.116, ал.1, т.2, т.3 и т.7 във вр. с ал. 5 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
1511941.9 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

30.05.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Десислава Николаева Марковска- Управомощено длъжностно лице,съгласно Заповед №261/18.10.2018г.
VII.2)
Длъжност: зам.-кмет на община Борован