Версия за печат

00005-2017-0001

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131236380

BG411, Агенция по обществени поръчки, ул. Леге 4, За: Ана Миткова ; Сашка Иванова, България 1000, София, Тел.: 02 98597160 ; 02 98597169, E-mail: aop@aop.bg, Факс: 02 98597152

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.aop.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www2.aop.bg/aop/profil-na-kupuvacha/profil-na-kupuvacha-2017g/obshtestvens-porachka-00005-2017-0001/.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Услуги
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД-6 от 27.02.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
0005-2017-0001
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

В предмета на поръчката са включени следните основни видове дейности: - разработване на ЦАИС ЕОП на модулен принцип, при което трябва да бъдат реализирани всички подготвителни и работни процеси на всички видове процедури, специфични техники, инструменти и начини за възлагане на обществени поръчки, предвидени в ЗОП; - доставка на хардуерно и комуникационно оборудване и доставка на базов системен софтуер; - инсталиране на хардуерно, комуникационно оборудване и базов системен софтуер; - инсталиране и настройване на Системата върху доставеното хардуерно и софтуерно оборудване; - тестване на Системата; - изграждане и въвеждане в експлоатация на Call Center; - обучение на потребители и администратори на Системата; - пускане в експлоатация на Системата; - гаранционна поддръжка на Системата.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ПО-16-209 от 14.12.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ДЗЗД Консорциум ЕОП България, ул.Панайот Волов №2, България 1000, София, Тел.: 02 9420340, E-mail: office@is-bg.net, Факс: 02 9436607

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Информационно обслужване АД, ул. Панайот Волов № 2, България 1000, София, Тел.: 02 9420340, E-mail: office@is-bg.net, Факс: 02 9436607

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Сирма Солюшънс АД, бул. Цариградско шосе № 135, България 1184, София, Тел.: 02 2000000, E-mail: stanimira@sirma.bg, Факс: 02 2000000

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Негометрикс България ЕООД, бул. Ситняково № 48, България 1000, София, Тел.: 02 2000000, E-mail: office@is-bg.net, Факс: 02 2000000

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Скейл Фокус АД, бул. Цариградско шосе № 90 бл.Капитал Форт - сграда А, ет.24, България 1784, София, Тел.: 02 2000000, E-mail: office@scalefocus.com, Факс: 02 2000000

Изпълнителят е МСП: не

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Адвокатско дружество Събев и съдружници, ул. Петър Парчевич №42, България 1000, София, Тел.: 02 9531537, E-mail: office@is-bg.net, Факс: 02 9800457

Изпълнителят е МСП: не

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Разработване, внедряване и поддръжка на единна централизирана електронна уеб - базирана платформа: Центализирана автоматизирана информационна система "Електронни обществени поръчки" (ЦАИС ЕОП)

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

14.12.2017 г. 

Крайна дата

14.04.2022 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
4795200 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 85% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

14.04.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Изменението на договора включва следните дейности:Администриране на сървърните системи; Администриране на системите за управление на бази данни; Администриране на комуникационните системи; Управление на логовете; Наблюдение на състоянието на предоставения хардуер; Информационна сигурност; Други технически дейности в обхвата на услугите; Политики и процедури, необходими за осигуряване на наличността, достъпността, работоспособността и сигурността на ЦАИС ЕОП.; Преди промяната: 4795200; След промяната: 6329200; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 2 от ЗОП
Променено условие: Изменението на договора е свързано с увеличение на срока за изпълнение на дейностите по съвместно обслужване на Център за обслужване на крайни потребители (Call Center), включени в предмета на Договора съгласно т. 4.7.4 от Предварителната концепция – неразделна част от Техническото предложение и от Договора. Срокът за съвместно обслужване на Център за обслужване на крайни потребители (Call Center се удължава с 25 календарни месеца.; Преди промяната: 6329200; След промяната: 6629200; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП
Променено условие: Изменението на договора е свързано с провеждане на най-малко 125 обучения с продължителност 1 ден на 2 500 лица - служители на публични възложители, по съгласувани с възложителя график и учебна програма.; Преди промяната: 6629200; След промяната: 7179200; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП
Променено условие: Изменението на договора е свързано с промяна на начина на провеждане на допълнителните обучения за крайни потребители, като вместо договорената присъствена форма се премине към провеждането им он-лайн. Променя се броя на обучаемите лица, като същият се увеличава с 37 обучаеми и става 2 537. Променя се и цената за 1 участник от 220 лв. без включен ДДС на 214,84 лв. без ДДС.; Преди промяната: 7179200; След промяната: 7179200; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 3 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в месеци: 4
Причини за забавянето: Изпълнението е предадено в срок, но поради необходимост от отстраняване на бележки на възложителя, датата на окончателното приемане е изместена.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
7177924.07 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

16.05.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Георги Димитров Николов
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор