Версия за печат

00078-2019-0004

BG-Стражица:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133972

BG321, Община Стражица, ул. Дончо Узунов №5, За: Пенка Славева - н-к отдел Обществени поръчки, България 5150, Стражица, Тел.: 06161 4309, E-mail: obshtina@strazhitsa.egov.bg, Факс: 06161 2568

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.strazhitsa.egov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://77.85.197.110:8082/procurement/list/c3104f20-121d-42d5-9d2a-e27dda6b3671.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 1444 от 10.09.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00078-2019-0004
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предвижда се изгр. на канализац. мрежа, която ще събира водите от западната част на селото и ще ги отвежда до канализац. помпена станция.От КПС водите ще се препомпват до шахта от съществ. канализац. мрежа на селото.В проект.решение се предв. изгражд. на един гл.канализац. клон Гл. клон I,с вкл. дъждопреливник с дълж. 370,67 л.м, 9 бр. второстепенни клонове с обща дължина 1330,69 л.м и един дъжд. клон (219,49 л.м), предназначен за отвеждане само на повърхности дъжд. води. Ще бъде изграден Дъждопреливник по трасето на гл.клон и отливен канал към него, заустващ преливащото водно колич.в р.Стара река. Частта след дъждопреливника е предвидена да отвежда битови водни количества. По ул."Петър Топалов Шмид" ще бъде изграден дъжд.клон,който зауства в ревизионна шахта от новоизгр. отливен канал към допреливника.Канализац.мрежа е с обща дълж. 2 033,29 л.м.По канализац.мрежа ще се изгр.следните съоръж.:КПС,напорен тръбопровод, дъждопреливник,ревизионни шахти,СКО,дъждоприемни шахти (улични оттоци)


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 113 от 28.11.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

ДА

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ДЗЗД Кесарево 2019, ул. Кузман Шапкарев № 4, ет. 2, България 1000, София, Тел.: 02 9048410, E-mail: forestry@abv.bg, Факс: 02 9048410

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG411, СТРОЙ КОНТРОЛ ИНВЕСТ ЕООД, ул. Кузман Шапкарев № 4, ет. 2, България 1000, София, Тел.: 02 9048410, E-mail: forestry@abv.bg, Факс: 02 9048410

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG411, АРЕТЕ СТРОЙ ЕООД, ул.Сини вир № 15, България 1000, София, Тел.: 02 4437464, E-mail: office@aretestroy.com, Факс: 02 4437464

Изпълнителят е МСП: да

III.3) Изпълнител по договора

BG321, ДЖАМБО 33 ЕООД, ул.Стара планина № 7А, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 650647, E-mail: djambo33@abv.bg, Факс: 062 650647

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Изграждане на Главен клон I от РШ 16 до КПС, клон 7, клон 8, клон 9, клон 10, клон 11, клон 12, клон 13, клон 14, клон 15, Дъждовен клон, Отливен канал, Тласкател

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

28.11.2019 г. 

Крайна дата

29.04.2022 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
1496555.16 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е предсрочно прекратен

ІV.1) Дата на приключване

14.04.2022 г. 

ІV.2) Причини за прекратяване/унищожаване на договора

Не е осигурено финансиране за изпълнение на дейностите по договора. Сключено е споразумение за прекратяване по взаимно съгласие на страниге по договора.

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Раздел III. ЦЕНА, РЕД И СРОКОВЕ ЗА ПЛАЩАНЕ, чл. 7, ал. 1; Преди промяната: Чл.7.(1) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ плаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Цената по този Договор, както следва: 1. Авансово плащане в размер на 20 (двадесет) % от цената на договора в срок до 10 (десет) дни след осигуряване на финансирането. Фактура за стойността на полученото авансово плащане се издава в срок от 5 календарни дни от датата на получаване на аванса. 2. Междинни плащания – стойността на изпълнени и подлежащи на заплащане СМР съгласно количествено стойностна сметка, но не повече от 80 /осемдесет/ % от стойността на договора. Обемът на изпълнените количества СМР се удостоверява с Протокол за изпълнени натурални видове СМР, който се прилага към фактурата. Междинните плащания се извършват в срок до 30 календарни дни от датата на фактурата. От всеки акт за междинно плащане се удържа 20% от стойността на акта с ДДС, представляващи приспадащата се част от авансово платените средства с ДДС. 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на договора и получените суми от авансово и междинни плащания, платимо в срок до 30 календарни дни при кумулативното наличие на следните условия: - подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) (приложение № 15) - издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. При окончателното плащане се удържа от последния акт остатъка до пълния размер на авансово платените средства с ДДС. ; След промяната: чл.7, ал1 ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ плаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Цената по този Договор, както следва: 1. Междинни плащания - стойността та изпълнени и подлежащи на заплащане СМР, съгласно количествено стойностна сметка, но не повече от 80 /осемдесет/ % от стойността на договора. Обемът на изпълнените количества СМР се удостоверява с протокол за изпълнени натурални видоме СМР, който се прилага към фактурата. Междинните плащания се извършват в срок да 30 календарни дни от датата на фактурата. 2. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на договора и получените суми от междинни плащания, платимо в срок 30 календални дни при кумулативно наличие на следните условия: - подписване на протокол за установяване годността за ползване на строежа - издадена фактура от изпълнителя; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП
Променено условие: Раздел III. ЦЕНА, РЕД И СРОКОВЕ ЗА ПЛАЩАНЕ, чл. 6, ал. 1; Преди промяната: Чл. 6(1) Цената за изпълнение на СМР е в размер на 1 496 555,16 лева без ДДС, съответно 1 795 866,19 лева с ДДС, съгласно Ценово предложение на изпълнителя, неразделна част от настоящия договор; След промяната: Чл. 6(1) Цената за изпълнение на СМР е в размер на 1 481 507,57 лева без ДДС, съответно 1 777 809,08 лева с ДДС, съгласно приложена количествено стойностна сметка; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП
Променено условие: Раздел III. ЦЕНА, РЕД И СРОКОВЕ ЗА ПЛАЩАНЕ, чл. 6, ал. 1; Преди промяната: Чл. 6(1) Цената за изпълнение на СМР е в размер на 1 481 507,57 лева без ДДС, съответно 1 777 809,08 лева с ДДС, съгласно приложена количествено стойностна сметка; След промяната: Чл. 6(1) Цената за изпълнение на СМР, финансирана от ПУДООС, е в размер на 1 407 506,05 лева без ДДС, съответно 1 689 007,26 лева с ДДС, съгласно приложена количествено стойностна сметка Цената за изпълнение на СМР, финансирана от Община Стражица, е в размер на 74 001,52 лева без ДДС, съответно 88 801,82 лева с ДДС, съгласно приложена количествено стойностна сметка; Правно основание: чл. 116, ал. 1, т. 1 от ЗОП
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 0% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Договорът е прекратен
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
0 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

21.04.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Йордан Цонев Цонев
VII.2)
Длъжност: кмет на община Стражица