Версия за печат

00210-2019-0027

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695160

BG411, Министерство на културата, бул. Александър Стамболийски 17, За: Толя Евлогиева, България 1040, София, Тел.: 02 9400953, E-mail: t.evlogieva@mc.government.bg, Факс: 02 9818145

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mc.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.profilnakupuvacha.com/%D0%9C%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B0,13801.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-82 от 23.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0027
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Поръчката (вътрешен конкурентен избор) e с предмет: "Доставка на копирна хартия за нуждите на Министерство на културата", във връзка с проведена централизирана процедура от ЦОП и сключено рамково споразумение № СПОР-9/08.06.2020 г. и допълнително споразумение № 1/23.04.2021 г.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД11-03-27 от 09.07.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, РОЕЛ-98 ООД, бул. Христо Смирненски № 53, България 1700, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 9461920

Интернет адрес/и:

URL: https://roel-98.com/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Поръчката (вътрешен конкурентен избор) e с предмет: "Доставка на копирна хартия за нуждите на Министерство на културата", във връзка с проведена централизирана процедура от ЦОП и сключено Рамково споразумение № СПОР-9/08.06.2020 г. и допълнително споразумение № 1/23.04.2021 г.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

09.07.2021 г. 

Крайна дата

08.12.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
21507 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

20.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 28.47% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Изтичане срока на договора
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
6123.5 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Поръчката е проведена електронно в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки (СЕВОП) на адрес http://sevop.minfin.bg/, под № 2487.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

05.04.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Атанас Петров Атанасов
VII.2)
Длъжност: министър на културата