Версия за печат

00210-2017-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Й. Деливерски, България 1000, София, Тел.: 02 985936154, E-mail: j.deliversky@nra.bg, Факс: 02 98593097

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=4423.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на офис обзавеждане, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. Доставките ще се извършват по предварителна заявка, направена от определен от Възложителя координатор, с уточнени количества по единични цени, съгласно ценово предложение на избрания за Изпълнител в мини-процедурата. Доставките ще бъдат извършвани до работни помещения, находящи се в административни сгради на ТД на НАП ГДО на територията на гр. София В срока на действие на договора, Възложителят не е длъжен да усвои цялата му стойност.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 84 от 01.07.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ПЕРУН ККБ ЕООД, ул. Петко Д. Петков №10, България 2700, Благоевград, Тел.: 073 887451, E-mail: perun_ofis@abv.bg, Факс: 073 887451

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП ГДО.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
14000 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

15.03.2022 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
0 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно договора, срокът за представяне на заявки за доставка на артикули от възложителя е 12 месеца, считано от датата на сключването му, но не повече от една година от крайния срок на рамковото споразумение – 15.03.2022 г., като максимално допустимата стойност е в размер на 14 000 лв. без ДДС. В рамките на срока не са заявени и доставени артикули. Договорът се счита за приключен с изтичането на 12 – месечния срок за изпълнение.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

23.03.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Гавраил Борисов Забуртов
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед № ЗЦУ-ОПР-4/17.05.2021 г.