Версия за печат

00210-2019-0027

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

BG411, Министерство на транспорта и съобщенията, ул. Дякон Игнатий № 9, За: Пламенка Василева - отдел Обществени поръчки, България 1000, София, Тел.: 02 9409754, E-mail: mail@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.mtitc.government.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mtitc.government.bg/pk/procedure/2185.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-82 от 23.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0027
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва доставка на рециклирана и нерециклирана копирна хартия за нуждите на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията по условията на сключено Рамково споразумение № СПОР-9 от 08.06.2020 г. на Централния орган за покупки (ЦОП).


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: Д-24 от 20.07.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, Роел-98 ООД, бул. Христо Смирненски № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 9461920

Интернет адрес/и:

URL: www.roel-98.com.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на копирна хартия за нуждите на Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

20.07.2020 г. 

Крайна дата

08.12.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
13711.5 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

08.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: чл. 2; Преди промяната: Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 07.06.2021 г.; След промяната: Настоящият договор влиза в сила от момента на неговото сключване до достигане на максималната му стойност, но не по-късно от 08.12.2021 г.; Правно основание: Допълнително споразумение №1/26.02.2021 г. към Рамково споразумение № СПОР-9/08.06.2020 г. на Централния орган за поръчки и чл. 116, ал. 1, т. 3 от Закона за обществените поръчки
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 69.74% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Доставките са съобразно потребностите на възложителя за срока на действие на договора.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
7968.15 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

10.02.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Иван Василев Марков
VII.2)
Длъжност: Главен секретар на министерство на транспорта и съобщенията, упълномощен за възложител със Заповед № РД-08-52/31.01.2022 г.