Версия за печат

00233-2019-0050

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

BG411, ДП Национална компания Железопътна Инфраструктура, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: Христина Николчева, България 1233, София, Тел.: 02 9323996, E-mail: h.nikolcheva@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Строителство
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 55 от 15.05.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00233-2019-0050
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Дейностите в обхвата на поръчката е необх. да се изв. съгл. Техническото задание и документацията за уч. в процедурата, и са както следва: ДЕЙНОСТ І-Изготвяне на Работен проект(по части:„Геодезическа”, „Геология”, „Архитектурна”, „Конструктивна”, „Електрическа”, „Водоснабдяване и канализация”, „Пожарна безопасност”, „План за безопасност и здраве”, „План за управление на строителните отпадъци”, „Машини и съоръжения”(асансьори), „Сметна” (и други при необходимост),вкл. спецификации;ДЕЙНОСТ ІІ–Изпълнение на СМР: II a-Демонтаж на съществуващата пасарелка (предвижда се:разбиване на стоманобетонни фундаменти, натоварване и извозване на строителните отпадъци вкл.такса за депониране –25 куб.м.;демонтаж,пренасяне,натоварване и превоз на метална пасарелка–10790 кг.),ІІ б-Изграждане на покрит пешеходен надлез(пасарелка)по одобрен проект (предвижда се:изграждане на пешеходен надлез с метална носеща конструкция,фундаменти,стенни и таванни покрития,ел. инсталация,осветителни тела,заземителна и мълнезащитна инсталация,видеонаблюдение,отводняване,изграждане на подходи,съгласно приет проект;доставка и монтаж на 2 бр.асансьори с необходимото оборудване;4 дни трансбордиране на пътници) и ДЕЙНОСТ III-Осъществяване на авторски надзор.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 6562 от 27.09.2019 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, ГИГАСТРОЙ ООД, гр. София, район Триадица, бул. Гоце Делчев №105, ет.2, ап.1, България 1404, София, Тел.: 00359 28087058, E-mail: office@gigastroi.bg, Факс: 00359 28087055

Интернет адрес/и:

URL: https://gigastroi.bg/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Проектиране и изграждане (инженеринг) в пасарелка в района на гара Каспичан"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

68

ІII.7) Стойност, посочена в договора
404997.2 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

14.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
426227.37 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Съгласно чл.8, ал.2 от Договор №6562/27.09.2019г., срокът за изпълнение започва да тече след Уведомление от страна на Възложителя към Изпълнителя за стартиране на Договора. Отделните видове дейности по чл.1 от Договора са изпълнени в следните срокове: Работния проект е изготвен в срок от 20 календарни дни (считано от датата на стартиране на Договора по реда на чл.8, ал.2 от същия /20.11.2020 г./ до датата на предаване на проекта в ДП НКЖИ ЦУ, за което е подписан приемно-предавателен протокол) и е приет с подписан на 02.12.2019 г. окончателен протокол за приемане на проекта. Упражняване на авторски надзор от Изпълнителят-от датата на подписване на Образец №2а (Прилож.№2а към чл.7, ал.3, т.2)-Протокол за откриване на строителна площадка, съгл.Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството-подписан на 27.08.2020г. до издаване на Разрешение за ползване от ДНСК-07.10.2021г., като отчитането на упражнения авторски надзор е извършено с ППП за действително извършени и подлежащи на заплащане услуги по осъществен авторски надзор на обекта. СМР са изв.в срок от 48 календарни дни от датата на подписване на Протокол Образец №2а за откриване на строителната площадка до подписването на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа(Прилож.№15),съгл.Наредба №3/31.07.2003г. на МРРБ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, като приемането на работата на Изпълнителя, относно изпълнението на СМР е извършено със съставяне на актове и протоколи, съгл.ЗУТ и Наредба №3/31.06.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, подписани от Изпълнителя, Строителния надзор и Възложителя: -Протокол №1/16.12.2020 г. (обр.19)-подписан на 16.12.2020г. -Протокол №1/20.07.2021 г. (за непредвидени видове работи)-подписан на 20.07.2020г. -Протокол №2/20.07.2021 г. (обр.19)-подписан на 20.07.2020г. -Акт обр.10 (Прилож.№10 към чл.7,ал.3,т.10)-подписан на 04.09.2020г. -Акт обр.11 (Прилож.№11 към чл.7,ал.3, т.11)-подписан на 07.09.2020г. -Акт обр.10 (Прилож.№10 към чл.7,ал.3, т.10)-подписан на 25.09.2020г. -Акт обр.11 (Прилож.№11 към чл.7,ал.3, т.11)-подписан на 28.09.2020г. -Акт обр.10 (Прилож.№10 към чл.7,ал.3, т.10)-подписан на 09.10.2020г. -Акт обр.11 (Прилож.№11 към чл.7,ал.3, т.11)-подписан на 12.10.2020г. -Акт обр.10 (Прилож.№10 към чл.7,ал.3, т.10)-подписан на 16.10.2020г. -Акт обр.11 (Прилож.№11 към чл.7,ал.3, т.11)-подписан на 20.12.2020г. -Констативен Акт за установяване годността за приемане на строежа обр.15 (Прилож.№15 към чл.7,ал.3,т.15)-подписан на 22.04.2021г. -Констативен Акт за установяване годността за ползване на строежа обр.16 (Прилож.№16 към чл.7,ал.3,т.16)-подписан на 08.09.2021г. -Протокол на членовете на Държавната приемателна комисия-подписан на 21.09.2021г. -Разрешение за ползване ДНСК №СТ-05-734/07.10.2021г. Заплащането на изготвения проект е извършено след издаване на Разрешение за строеж от компетентния орган и представяне на фактура в оригинал от Изпълнителя. Окончателното плащане за изпълнените СМР е извършено след подписване на Констативен Акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение №15), съгласно Наредба №3/31.07.2003 г. на МРРБ без констатирани забележки и представяне на фактура в оригинал от Изпълнителя. Заплащането на авторския надзор е извършено след издаването на Разрешение за ползване на строителния обект от ДНСК, предаване на екзекутивната документация, подписване от страните на ППП за действително извършени и подлежащи на заплащане услуги по осъществен авторски надзор на обекта и представяне на фактура в оригинал от Изпълнителя. Договорът е приключил с издаването на Разрешение за ползване на строителния обект от ДНСК и извършеното на 14.12.2021 г. окончателно плащане по чл.3 от Договора от Възложителя на Изпълнителя. Разликата в стойностите между поле III.7) 404 997.20 лв. без ДДС и IV.6) 426 227.37 лв. без ДДС е поради непредвидени разходи на основание чл.2, ал.3 от Договора.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

03.02.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: инж. Златин Ангелов Крумов
VII.2)
Длъжност: Генерален директор