Версия за печат

00254-2016-0006

BG-Рудозем:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000615075

BG424, Община Рудозем, бул. България 15, За: Павлина Боюклиева-гл. експерт ЗОП, България 4960, Рудозем, Тел.: 0306 99199, E-mail: ob.rudozem@gmail.com, Факс: 0306 99141

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.rudozem.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://old.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: 54 от 05.02.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00254-2016-0006
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на строителни материали и материали, свързани със строителството за нуждите на община Рудозем.” Доставките ще се извършват периодично по предварителни заявки от Възложителя в зависимост от възникналите нужди. Възложителят си запазва правото да не заяви целия асортимент, според конкретните (специфични) нужди на община Рудозем. 1. Материалите, предлагани от доставчика, трябва да отговарят на следните условия: - да бъдат качествени, с неизтекъл срок за годност; - да отговарят по количество и качество на БДС или „еквивалентно”; - да бъдат придружени със съответните сертификати за качество; 2. Материалите се доставят до посочено място на територията на община Рудозем по предварително подадени заявки от оторизираното материално отговорното лице (МОЛ).


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 50 от 09.05.2016 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG424, ЧЕЧОСАН ЕООД, ул. Петър Берон №11, България 4700, Смолян, Тел.: 0301 62779, E-mail: chechosan@abv.bg, Факс: 0301 62779

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка на строителни материали и материали, свързани със строителството за нуждите на община Рудозем“

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
106009.05 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

25.01.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
33649.13 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Последно плащане по договора е извършено на 25.01.2018 г.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

01.02.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Румен Венциславов Пехливанов
VII.2)
Длъжност: Кмет на Община Рудозем