00210-2019-0027

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695235

BG411, Министерство на вътрешните работи, ул. 6-ти септември № 29, За: Евелина Шаламанова, България 1000, София, Тел.: 02 9822649, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/fc110d63-b34c-4ec9-b2d4-9e36e94eb029/dostavka-nereciklirana-kopirna-hartia.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-82 от 23.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0027
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Рамково споразумение № СПОР - 9/08.06.2020 г. и Допълнително споразумение № 1/ 26.02.2021 г., с предмет: „Доставка на копирна хартия за органите на изпълнителната власт и техните администрации“ и с предмет на конкретната поръчка „Доставка на нерециклирана копирна хартия, формат А4 за нуждите на МВР“.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 5785мпд-83 от 27.09.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, МУЛТИКО 92 ООД, ул. ШАНДОР ПЕТЬОФИ № 25, България 1606, София, Тел.: 02 9718181, E-mail: office@multico.bg, Факс: 02 9718181

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на нерециклирана копирна хартия, формат А4 за нуждите на МВР

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

30

ІII.7) Стойност, посочена в договора
379295.1 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

29.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

НЕ

Забавяне в дни: 5
Причини за забавянето: Невъзможността на Изпълнителя поради ковид обстановката в страната да осигури първоначално оферираните артикули в уговорения в Договора срок.
ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 62.26% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: По Договора са начислени неустойки в размер на 3010,32 лв., поради невъзможността на Изпълнителя да осигури първоначално оферираните артикули, за което същият е заплатил неустойка на МВР на 18.01.2021 г. в горепосочения размер.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
236160 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

ДА

От изпълнителя, в размер на 3010.32 BGN
Причини за възникване на задължението за неустойките: Съгласно чл. 20 и чл. 21 от Договор № 5785мпд-83/ 27.09.2021 г., ако Изпълнителя не изпълни част от възложената доставка или забави изпълнението на възложена доставка, дължи на Възложителя неустойка в размер на 2% от стойността на дължимата доставка без ДДС за всеки просрочен ден, но не повече от 10% от стойността на Договора без ДДС.

V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

27.01.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Тина Цветанова Тодорова
VII.2)
Длъжност: Директор на дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, оправомощено длъжностно лице със заповед № 8121з-1710/ 23.12.2021 г. на министъра на вътрешните работи