Версия за печат

00080-2020-0012

BG-Стара Загора:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000812197

BG344, Комплексен онкологичен център - Стара Загора ЕООД, ул. д-р Тодор Стоянович №15, За: Петя Александрова, България 6003, Стара Загора, Тел.: 042 600959, E-mail: oncosz@abv.bg, Факс: 042 600959

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://oncosz.com/?page_id=6938.

Адрес на профила на купувача (URL): http://oncosz.com/?page_id=6938.

I.2) Вид на възложителя

Друг: Лечебно заведение - търговско дружество по чл.37 ЗЛЗ

I.3) Основна дейност

Здравеопазване



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РД-11-251 от 12.06.2020 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00080-2020-0012
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на лекарствени продукти от Анатомо-терапевтична група J “Антиинфекциозни средства за системно приложение” по обособена позиция №2 от Рамково споразумение №РД-11-158 от 26.03.2021г. за нуждите на „Комплексен онкологичен център – Стара Загора“ ЕООД


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 6 от 22.10.2021 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

рамково споразумение

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, МЕДОФАРМА ЕООД, Ж.К. МЛАДОСТ 1, БЛ. 38Б, ВХ.3, България 1784, София, Тел.: 02 9743709, E-mail: ivailo.ganev@medochemie.com, Факс: 02 9743708

Интернет адрес/и:

URL: https://spravochnik.framar.bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8/%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D1%84%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B0-%D0%B5%D0%BE%D0%BE%D0%B4.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на лек.продукти от Анатомо-терапевтична гр.J“Антиинфекциозни средства за системно приложение” по об.поз. №2 от Рамк. споразумение №РД-11-158 от 26.03.2021г. за нуждите на КОЦ-Ст.Загора ЕООД

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

22.10.2021 г. 

Крайна дата

31.12.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
11290.4 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

31.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 5.36% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: По - малки потребности на възложителя от договорените.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
605.6 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

25.01.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: д-р Петьо Вълчев Чилингиров
VII.2)
Длъжност: Управител