Версия за печат

00210-2019-0027

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695406

BG411, Министерство на финансите, ул. Г. С. Раковски № 102, За: Калин Цветков, България 1040, София, Тел.: 02 98592704, E-mail: cfcu@minfin.bg, Факс: 02 98592898

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.minfin.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.minfin.bg/bg/procurement.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономческа и финансова дейност



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-82 от 23.12.2019 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2019-0027
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка включва доставка на рециклирана и нерециклирана копирна хартия А4 и А3 за нуждите на Министерството на финансите със следните прогнозни количества: 1.[ХКНР1] Хартия копирна, формат А4/500 листа в опаковка/80 g/m2, нерециклирана (опаковка) — 3 200 бр. 2.[ХКНР2] Хартия копирна, формат А3/500 листа в опаковка/80 g/m2, нерециклирана (опаковка) — 40 бр 3.[ХКР02] Хартия копирна, формат А4/500 листа в опаковка/80 g/m2 рециклирана (опаковка) — 3 700 бр. 4.[ХКР03] Хартия копирна, формат А3/500 листа в опаковка/80 g/m2, рециклирана (опаковка) — 10 бр.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: ДОГ-67 от 01.10.2020 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, „Мултико 92“ ООД, ул. „Шандор Петьофи“ № 25, България 1606, София, Тел.: 02 9718181, E-mail: office@multico.bg, Факс: 02 9718181

Интернет адрес/и:

URL: http://www.multico.bg/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

"Доставка на копирна хартия за нуждите на Министерството на финансите"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Крайна дата

08.12.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
24882.5 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

20.12.2021 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: С Допълнително споразумение № 1 от 25.05.2021 г. ; Преди промяната: Чл. 2. Настоящият договор влиза в сила от датата на подписването му до изпълнение на всички задължения на страните, но не по-късно от 07.06.2021 г.; След промяната: Чл. 2. Доставките по този договор ще се извършват до 08.12.2021 г., или до сключване на договор по проведен вътрешен конкурентен избор по чл. 82, ал. 4 от ЗОП, в резултат на сключено ново Рамково споразумение за доставка на копирна хартия, което от двете събития настъпи първо. ; Правно основание: На основание чл. 116, ал. 1, т. 7 от ЗОП, във връзка с чл. 13 от Договор № ДОГ-67/01.10.2020 г.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 56.71% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Договорът се е изпълнявал, съгласно действителните нужди на Възложителя.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
14110 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

За дата на приключване на договора е посочена датата на последното дължимо плащане.


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

18.01.2022 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Таня Здравкова Георгиева
VII.2)
Длъжност: Главен секратар, оправомощен възложител, съгласно Заповед № ЗМФ-1270/22.12.2021 г. на министъра на финансите